Sivut

25.7.2011

Vihdoiiii

Mä oon jo kaua miettiny et pitäiskö alottaa kirjottaa blogii ku tekee välil hirveesti mieli kirjotella mitä on tehny jaja nyt sit päätin et teen blogi , saa nähä mitä tästäki tulee ku en iha hallitse tätä :D


Voisin nyt aluks vaiks kertoo vähä ittestäni. Eli oon 17-vuotias heppatyttö littoisist, oon harrastanu ratsastust suunnillee kymmene ja puol vuot, mul on vuokraponi, Lilian, jota oon vuokrannu syyskuust 2009 asti, kävin enne kolme kertaa viikos mut nyt rupeen käymää neljästi. Lilianil on tullu kisattuu viime kaudel mut tänä kesän kisat jääny välii ku oon ollu koko kesän mun serkun luon hoitelemas heppoi ja lapsii (jokitalontalli). Lilianin liskäks käyn Keiramon tallilla hoitiloimas neljää ponii, Riiaa, Marbellaa (tutummi mb), Snoopyy ja Ellii.
Mun blogi käsittelee varmaa enimmäkseen mun heppailui, koska muuta en teekkää ku oo tallil xd


Riia


Marbella


Snoopy (myynnissä)


Elli


Lilian

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti