Sivut

21.6.2012

things in my mind

Voisin alottaa kertomal vähä lähipäivien Leksailusta.

hupsu


Pari päivää kisojen jälkeen jalka oli turvonnu ja siinä oli sellaset pari pientä pattia, se ei kuitenkaan oo enään pariin päivään ontunut, joten olen kahtena päivänä juoksuttanut sen kevyesti ja eilen ratsastin normaalisti.
Laitoin kentälle laukkapuomit ja tulin niitä, Leksalla oli kerääntyny niin paljon virtaa ja se kuskasikin mua ympäri kenttää. Laukka oli sellaista kaahotusta eikä rentoutunut. Ravissa oli kuitenkin parempi.



Jos saan tänään seuraa ja apua, niin ajattelin hypätä, sillä sunnuntaina olisi estekisat Kokkolassa.

Ens viikolla ois lähtö Turkkiin viikoksi ja Leksa saakin sen ajan viettää kesälomaa, tekee ihan hyvää sille lomailla kunnolla.



inka<3
Loman jälkeen palailen kotiin viettämään siskon rippijuhlia ja sitten oli tarkoitus tulla takaisin tänne, tosin en enää tiedä, että pitäiskö vaan hakea loman jälkeen Leksa kotiin ja jäädä kotiin.

En jotenkin ole viihtynyt täällä niin hyvin kuin ennen. Ei täällä päin ole oikein kavereita tai on pari mutta en enää näe heitä kovinkaan usein, kun aina mun pitäis olla se joka lähtee johonkin jos haluan heitä nähdä, enkä jaksa eikä mulla ole töitten jälkeen aikaa lähteä aina ajelemaan ympäri Sieviä ja sitten pitäisi Leksaakin ehtiä liikuttamaan.


En viitsi täällä enempää angstata, mietin vaan omassa päässäni kaikkea. Ehkä olen vaan loman ja hyvän seuran tarpeessa.

5 kommenttia:

  1. Sut on haastettu:)
    http://jannnunblogi.blogspot.fi/2012/06/haaste.html

    VastaaPoista
  2. Kannatan kotia ! :):)) täälläkin kaivataan seuraaa ! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Missä sä asut siellä Sievissä? Onko Leksa siinä samassa pihassa kun missä asut? Ja mitä töitä sä siellä teet?

      Poista
    2. Asun mun serkun luona ja Leksa asuu tässä pihassa serkun tallissa :) ihan perus tallihommia, eli ruokinta siivoamista jne :)

      Poista