Sivut

12.9.2011

Kaikki hyvä loppuu aikanaan

kävin vissiinki nyt sit lauantain hoitamas Lilianin viimesen kerra :/ kävin taluttelemas sitä rataa ympäri joku kakskyt minuuttii.
Voisin vaiks tähä samal vähä kertoo et mite mä ikinä löysin Lilianin vuokraponiks :)
eli 2009 syksyl olin kisannu sellasel pikkuponil Sohvil joka oli siis tuntiponi, mut rupesin olee jo liian pitkä sil ni aattelin et etin ens vuode alus vuokraponin, sillo syksyl mun kaveri ettis vuokraponii ja iha huvikseni vaa kattelin ilmotuksii ja löysin ilmotuksen tosi kivan kuulosest ponitammast, no sovittiin sit et meen kokeilemaa se oli sillo ekal kerral vähä hankala ku ei tienny yhtää mite se toimii ja näin, mut toisaalt niihä se aina o :) no sit menin sen kans Sarin koulutunnil (Sari siis opetti mua tuol ratsastuskoulus) jonka jälkee ponin omistaja ilmotti et se ei tiedä viel et kumman ottaa vuokraamaan, mut vai jonku toisen, olin iha varma et mä en tuu saamaa sitä, mut sit kiitos paljon Sarin joka mua suositteli ni sain sit ruveta vuokraamaan Lilianii kolme kertaa viikos !:)



Siit sit alko meijän yhteine reeni, se oli alkuvaiheil hypätes vähä hankala ku oli 'oppinu' kieltämää, kävin tosi paljon Sarin hyppytunneil ja pikku hiljaa rupes hypyt sujumaa kotona ja kisois käytiin 2010 kesäl kisat sujus usei hyvi jossei ollu erikoisesteit, koska niille se aina tökkäs. Pari ruusukettaki on mukaa tullu :)
Tä kisakausi on menny vähä ohi ku ei oo mul ollu oikee kisafiilist ja poni ei mee koppii ja kesäl en ees ollu koton, mut ei se haittaa :)

Mut nyt ois sit aika lopetella Lilianin kans ja voin kyl sanoo et oon niin tyytyväine ja kiitolline siit et sain ruveta sitä vuokraamaa koska oon kahen vuoden aikana kehittyny tosi paljon varsinki esteillä. Ja oon niin tyytyväine itteeniki et oon saanu ton ponin toimimaa kahde vuode aikan esteil suht hyvi, enää se ei nii paljo tökkäile mitä enne, ennen jokane este piti kieltää enne ku sen voi hypätä ja muistan kuin ilone olin ku tuli ensimmäisii hyppykertoi ku se ei kieltäny kertaakaa ! Nii ja täs kuus tosiaan tuli tasan kaks vuotta Lilianin kans täytee :) ja ihanat kaks vuotta on ollukki !


Täs viel jotain kuvii näilt parilt vuodelt :) ja lopus video minkä Fanni on tehny meist joskus kevääl :) 

ensimmäiset alue kisat




<3

7 kommenttia:

  1. hih kiitooos :)) tota oli kyl kiva kirjottaakki ku samal oikeesti vaa tajus sen kui ihanat kaks vuotta oli :)

    VastaaPoista
  2. ihana (: mut onks sil jo löytyny uus vuokraaja ?

    VastaaPoista
  3. Sofia ei sil viel oo..
    ja Fanni joo se tulee perjantaina :)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. koska mulle tuli Leksa ylläpitoo eikä siks ollu varaa jatkaa lilianinki kans :)

      Poista