Sivut

25.9.2011

lainaponeiluu ja omaaheppailuu


Oon nyt keskiviikost asti ratsastanu Empun ponil Daisyl, ku emppu ei oo päässy tallil, Daisy on joka kerta ollu alkuu tosi inhottava on tehny mieli lopettaa keske, mut onneks oon ollu sinnikäs ja jatkanu koska se on aina tullu paremmaks koko aja :) kiitos paljon empul ponin lainasta !<3 ja tajusin myös kui paljo oon kehittyny ratsastajana koska viime kesänä en saanu Daisyy menee ollenkaa oikei päi mut nyt sain joka kerta :)

oon myös menny Leksal perjantaina ja eilen joku 3varttii- tunti, ravaillu suurimmaks osaks :) Tänää sit mentii maastoo Annan ja Sissin kans oli tosi kiva huomata ku nousin selkää et Leksa jännitti vaa parii ekaa askelt (ku normaalisti vähä pidempää) se alkaa selkeesti jo tottumaa muhu ! :) käytiin kotimäen tallil maastoilemas, ku siel on kivat maastot ja totesin matkan aikan et on Leksa kyl kiva ku sitä ei tarvinnu ku kerra käskee menee ensimmäise vesilätäkö yli ni loppumatkal meniki sit kaikkie yli iha ilma ongelmii :) päätettii myös Annan kans et osallistutaa jossai vaihees sit ku on ni matkaratsastuskisoihi :)

Oltii myös eilen Empun kans leffas kattomas pussikaljaelokuva ja voin sanoo et se oli nii huono, vaiks nauroinki kyl koko aja mut iha jostai muist syist xd sen jälkee mentii sit morottaa konserttitalol johannest ja matiast, oli kiva nähä pitkäst aikaa !:)

ja hei en saa tähä vieläkää lisättyy kuvia ku tä mun kone ei nyt oikee suostu toimimaa mut laitan heti vaa ku saan :)
ja hei Empun poni Daisy on myös myynnissä hevostalli.net, siitä jollekkin tosi hiano ja kapasiteetikas poni !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti