Sivut

2.3.2013

Ole hetki niinkuin huomista ei olisikaan

Sain vihdoin aikaiseksi tulla tännekkin kirjoittelemaan, monta päivää olen meinannut aloittaa, mutta en sitten ole keksinyt mitään kirjoitettavaa. En tosin tiedä onko mulla nytkään mitään järkevää asiaa.

Keskiviikkona olin taas estetunnilla Marbellan kanssa. Mun pikkupallo oli tosi hieno ! Hypättiin pientä radan pätkää jossa oli mukana ensimmäistä kertaa sarja, okseri ja erikoiseste lankulla. Marbella kielsi okserille ja lankulle ensin mutta muuten kaikki sujui hyvin.
Meillä on tavoitteena siis hypätä syksyn laatuponijutussa rata jossa okserin b-osa on 80cm ja keskiviikkona radassa sarjan b-osa oli 70cm, joten ollaan jo nyt siinä pisteessä missä piti olla vasta syksyksi.

lyhyt video meidän ihan ensimmäisestä hyppykerrasta

Hyppelen nyt parin päivän ylitse ja siirryn eiliseen. Oltiin pitkästä aikaa maastossa Leksalla ja Heidi tuli mukaan Okilla. Leksa oli vähän virtainen ja sähläsi omiaan. Laukka ei noussut, Leksa vain paineli kovaa kyytiä ravilla. Käännyttiinkin monta kertaa takaisin ja yritettiin uudelleen jotta laukka nousisi ja nousihan se sieltä vihdoin viimein ja päästiin laukkaamaan pitkä suora kovaa.


Maastoilun jälkeen tallilla muiden tehtävien hoitaminen ja sitten kotiin valmistautumaan. Lähdettiin Heidin kanssa baariin juhlimaan mun synttäreitä, onnea mä  !;) 





sain lahjaksi toivomani lasin, tosin toivoin 2litran kokoista vastaavaa, mutta unohdin mainita
koon :D
sain lahjaksi myös nomination koruun palan
sekä Hööksiltä uudet ratsastushousut
ja iphone 5!


Tänään aamulla sitten 2 tunnin yöunilla tallille ruokkimaan heppoja. Nelli juoksutti tänään Leksan, sillä olin itse suunnitellut ratsastavani illalla sen, mutta kuulinkin että tallilla pidettävät koulukisat saattavat kestää 8 asti joten Nelli tarjoutui juoksuttamaan sillä itse en enää ehtinyt kun piti ruokkia päiväheinät.

Huomenna hyppään Leksalla ja toivottavasti saan Jullen kuvaamaan, katsotaan myös jos ilmoittautuisin ensi perjantain estekisoihin.

2 kommenttia:

  1. Koitas pitää puhelin edes hetken ehjänä... Kai sulla on sille vakuutus?

    VastaaPoista