Sivut

17.3.2013

vain kuvia

Mulla ei ole oikein motivaatiota blogin kirjoittamiseen, siksi en ole kirjoitellut.

En myöskään nyt jaksa alkaa selittelemään sen kummemmin viime aikaisia tapahtumia, vaan päätin lätkiä tähän kuvia kännykästä joita olen lähiaikoina ottanut.

Olen ratsastanut Leksalla, se on muuten
ollut viime päivinä todella mukava
ja toimiva peli !!
olen myös ratsastanut Marbellalla
ollut työharjoittelussa
juoksuttanut Marbellaa
ja Leksaa
tehnyt iltaruokintoja
käynyt maastossa
Heidin ja Bonetin kanssa
käynyt baarissa
huonolla tuloksella perjantaina
jatkanut juhlintaa uudestaan lauantaina
ja lauantainakin huonolla päätöksellä
tänään sunnuntaina Emppu tuli ratsastamaan Leksan
kun itse en pystynyt



6 kommenttia:

  1. Tiiätkö miks tolla sun kaverilla Jullella on nykyään suljettu blogi? :O Sitä oli kiva lueskella..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ei vissiin jaksa nyt oikeen kirjotella sinne tai niin mä ymmärsin, toivottavasti alkaa taas kirjoittelemaan jossain kohtaa :)

      Poista
    2. Laitan sen varmaan näkyviin taas muutaman päivän sisällä jos pääsen koneelle:)

      Poista
  2. Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for?

    you made blogging look easy. The overall look of your web site is fantastic, let alone the content!


    Look at my blog; http://ingifts-berlin.blogspot.de/search/label/Wohnaccessoires

    VastaaPoista
  3. Kiva blogi!(: ja oot nätti!
    http://my-life-my-rules-my-mistakes.blogspot.com

    VastaaPoista