Sivut

9.6.2013

Kesäloma ja paljon paljon kuvia

Huhhuh miten tä blogin ylläpitäminen voikin olla näin vaikeeta.. Paljon otan aina kuvia blogia varten, mutta kuitenkaan en jaksa aloittaa kirjoittamista ja kuvien lisäämistä tänne.

Kaksi viikkoa kesälomaa takana, lämpöä, kuumuutta, kavereita, auringon ottoa, uimista, juhlia, heppailua, maastoilua, ruokkimista, valittelua kuumuudesta ja tekemisen puutteesta, hyvältä kuullostaa!

Kesäloma alkoi ihanasti kolmen vuoden opiskelun loppumisella, jes virallisesti siis lähihoitaja!!
Viihteelle suunnattiin luokkalaisten kanssa jo perjantaina ja lukion käyneiden kavereiden kanssa lauantaina. Sukulaisten kanssa juhlia vietin kuitenkin vasta viikkoa myöhemmin eli eilen lauantaina.

Lomapäivät mulla on kulunut tallilla hengaillen kavereiden kanssa. Olen ratsastanut Marbellaa normaalisti tai kuten tähänkin asti. Olen myös päässyt testailemaan tallin uutta pikkuponia Iiroa.

Nyt jätän tarinoimisen sikseen ja kuvat kuvateksteineen saavat kertoa loput mun lomasta.

Lakkiaispileet Börssissä



Iiro
Parhain lahja tuli äitiltä ja isiltä,
iso canvas-taulu Leksasta 

Loppuun vielä video jonka Åsa jaksoi tehdä Leksasta. Tuli pitkästä aikaa suuri ikävä ja itku :(
Ei ole enää sitä kilttiä karvasta kaveria kenen kanssa voi vaan olla, jota voi silitellä ja jolle voi kertoa kaiken.



Oltiin viime kesänä Sievissä mun serkun tallilla, Leksan entisessä kodissa. Se oli muuten 24/7 ulkona, mutta yhtenä iltana tuli niin hirveä sade, että se pääsi pihattoon kun muut hepat meni talliin. Se ei kuitenkaan uskaltanut mennä sisälle koppiin joten koitin saada sitä sinne ja se tulikin pienen epäröinnin jälkeen mun perässä. Alkuun se vaan kävi sisällä nopeasti ja meni takasin sateeseen. Jäin sitten oven suuhun istumaan ja laitoin sille heinää ja se jäi siihen mun viereen ovelle ja uskalsi jäädä katokseen.

As bad as it was, yeah, as bad as it hurt
I thank God I didn’t get what I thought that I deserved
Sometimes life leads you down a different road
When you’re holding on to someone that you got to let go
Someday you’ll see the reason why
Yeah, someday you’ll see the reason why
There’s good in goodbye 

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja ihana video! Voin vaan oman muun heppa-ikävän kautta miettiä kuinka kova se sulla on...

    VastaaPoista
  2. Oot ollu viimekesänä meijän autos. Sillon ku käytiin siell härmässä poniraveis ja tultii. Awa<3 Ja toi on kauheeta menettää heppa.

    VastaaPoista
  3. Saanko kopsata jotai kuvii sun blogistas Leksasta kun teen siitä luultavammin muistovideon ja meillä ei oo enää entisiä hevosia kansiota koneella. Ajattelin tehä, koska isi on ollu joskus yks leksan omistaja. Ja myöhässä mutt kuitenkin osanottoni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Mun on valitettavasti pakko sanoa ettei mun kuvia saa kopioida :/

      Poista