Sivut

15.8.2011

elämäs täytyy tehä valintoi

eile oli eka keiramol hoitiloimas marbella, riia, elli ja snuupi, lappasi karsinat ja sit harjasin kaikki neljä ulkon :)
menin iltapäiväl ratsastaa lilianil ja julle tuli kuvaamaa :) mun piti jo sillo ku tulin mu serkun luat ni päättää et jatkanks lilianin vuokraamist vai otanks leksan ylläpitoo ja se päätökse tekemine oli vaikeet, koska molemmis o hyvii ja huonoi puolii, lilian on osaavampi ja hyppää isompii ja menee kouluu hyvi ja leksa o kaiki puoli kiva muute mut sen laukka o kamalaa ellei se rentoudu sillai houkuttelis ottaa leksa koska sii pääsis tekee kunnol töitä ja asettaa kunno tavotteit ja sit jos sitä sais vietyy eteepäi ni ois kiva nähä sitä tulost ja sen et mitä ite on saanu aikaa :) ja sii kehittyis samal itekki lilianin kans mul ei oikeestaa oo mitää tavotteit tai mul oli mut oon saavuttanu ne jo ja oon kyl ylpee siit :), no mä sit päätin et jatkan lilianin kans. nyt se sit o kuitenki joka ikine kerta tähä asti ku oon menny ni ollu sellane inhottava ja tosi raskas kädel ja painaa kädel ei yhtää sellane mitä enne.. mä sit päätin et viikolopu aikan katon millane se on ja jos se o kaikin kolmen päivän huono ni soitan mun serkul ja haen sen leksan takasi. no se oli perjantai ja lauantai edellee inhottava mut sit eile alkuverkas se oli kiva ei ollu nii raskas mitä aikasempi ja oli sellase energise tuntune, mut sit ku rupesi hyppää ni se jotenki hyytys, se oli sellane laiska tuntune ja oli iha himu vaikeet kattoo paikkoi sen kans ja muutenki jotenki laiskemma olone mitä enne kesää hypätes, mä olisi jotenki ehkä toivonu et se ois ollu huono eile ni mun ois ollu helpompi päättää mut ei ni ei. noh kai mä sit vaa jatkan liliani kans tai täytyy nyt ehkä kattoo viel et millane se tän viiko on jos se o edellee jokasel neljäl kerral ärsyttävä ni en tiä jaksanks. mä en vaa osaa päättää ja ku tiän mikä on leksa kohtalo jossen mä sitä ota :/

ja sit toine mitä pitäis miettii ni on et mitä ihmet mä teen mun opiskelu suhtee, oon nyt opiskelemas toista vuotta lähihoitajaks ja voin kertoo et kiinnostaa ku kilo paskaa, aijon varmaa nyt täs viiko sisäl lopettaa se mut ongelma onki sii et mitä mä teen sen jälkee, emmä voi vaa kotii jäädä, enkä oikee tiä et mikä mua kiinnostais.. hevosala vois olla sillai iha kiva ku sitä nyt o täs tehny kymmene vuot mut se ei kauhee hyväpalkkast oo mut ei sen ehkä nii välii oo, mut sit en tiä et jos menisin hevosalal ni minne päi menisin opiskelee jäisinks tänne vai menisinks tonne pohjosempaa mis o inka ja serkkui ja nii vai jäisinks tänne päi. ois kiva mennä oppisopimuksel koska mä en oo mikää sellane opiskelija ihmine vaa tykkää enemmänki tehä asioi ja opin paremmi tekemäl mut sit pitäis vaa löytää joku talli mihi pääsis oppisopimuksel. saa nähä mitä mä teen :)

mut sen voin sanoo et mä vihaan tehä tälläsii vaikeit valintoi. :/











nii jaja illal menin sit viel lietoo kuvailemaa janettee ku se ratsasti vinjal ja sen jälkee jäin niil ja katottii leffaa, joku twailaitist tehty komedia versio tai joku tälläne.


oho tulipas pitkä postaus :D
no mut anyway teijä nyt o varmaa vaikee sanoo ku ette kyseisii hevosii tiiä mut mitä mieltä te ootte kumpi mun pitäis ottaa ?
ja muutenki hei kommenttejaaaaa ;)))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti