Sivut

26.8.2011

reeniireenii

ei hitto eile oli liikunnas podipamppii ja voin kertoo et se oli nii tuskaa..koska mul on paska kunto :D mut siis joo tehtii lämmittely ja sit jatkettii yhkesä piisi kans kaikkii eri lihaksii vaikuttavii liikkei ja olin eka varti jälkee iha kuollu xd sitä sit oli sellane tunti.


tänää must tuntuu ettei mu kävely oikee onnistu ku reidet nii piru kipeet, huomaa ainaki et oon jotai sentää tehny :D olin menos lilianii liikuttaa mut totesi et se ei ehkä tuu onnistumaa koska mun kävelemine parkkipaikalt tallii kesti ainaki viis minuuttii ja normisti alle minuuti :D jote en sit laittanu ku vaa ruuat ja sit lähin takasi kotii jos sitä huome pystyis ehkä ratsastaa.
jaja nii siit Leksa-Lilian jutusta ni oon vähä niiku päättäny et otan Leksan, mut on vaa yks piiiikkupikku propleema, ei oo tallipaikkaa-.- ku pitäis olla joku sellane täst lähelt et pääsis talvelki kulkemaa mut ei ku tääl o kaikki paikat täynnä. mut jos nyt hyvin onnistuu ni se voi olla mun serkun tai kaverin luan sen aikaa et jostai löytäisin sil paikan :)


Lilian-Leksa


ylhäällä Leksa alhaalla Lilian

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti