Sivut

19.8.2011

tuuuunailuu

vähä taas jääny tää kirjottamine :D mut jooo viime viikol alko arki, keskiviikkon kouluu.. alotin siis toise vuode kaarina sosiaali- ja terveysalal. päivät o ollu iha kamalii melkee joka päivä neljää, täl viikol sentää keskiviikkon ja tänää oli vapaat <3
tänää kuvailin henun pyynnöst sitä ja sarii ku ne oli maijan tunnil (kuvat laitoin nyt latautumaan tänne) ja sit sen jälkee kävin ratsastamas lilianil, eka kävelin tosi pitkää ja sit otin kentäl vähä ravii se oli alkuu iha hyvä mut sit sen pasmat meni sekasi ku jussi pystytti kentä vieree telta huomisii kisoi varte :D sii sit hetke aikaa koitin saada sen keskittymää ja ku keskittys ravis hetke aikaa ni lopetin ja lähin kävelee maastoo. pitää nyt siis kolme viikkoo liikutella kevyesti ku sil on niveltulehdus takapolvis :/ sit viel tallilaisten kans rakennettii rata ja laitettii kaikki valmiis huomist varte :)
mun ilta o menny siihe ku oon tuunaillu mu kalenterii ku oli vähä tylsää :D 
siin o kuvii mul tärkeimmist ihmisist ja heposist :)
parist tosi hyväst kaverist ja sit mun serkun lapsest ja sen pikkusiskost eli mun kummitytöst ja sit lilianist ja leksast ja pikkuponist sohvist jota oon hoitanu vuodest 2007 tän vuode helmikuuhu, se myytii hirmune ikävä sitä :(
etukansi-takakansi

2 kommenttia: