Sivut

17.1.2012

2 vuotta 4 kuukaut

15.1. tuli 2 vuot täytee Marbellan hoitamist :) sillo ku alotin sen hoitamisen ni se oli vuoden ikäne eli nyt siit on tullu iso lapsi, tai siis iältää mut ulkonäöllisesti se o vielki iha pikkukakara näköne :D ei näytä yhtää silt et sen kyytii vois joku jopa kiivetä ja ruveta kouluttaa :D åsa kuvaili mua ja marbellaa sunnuntain ja laitan niit kuvii heti ku saan ne :) Marbella sukupostissa.


16.1. tuli 4 kuukaut täytee Leksan ylläpitämisest :) tavallaa tuntuu et ei se oo mul nii kaua jo voinu olla mut sit taas tavallaa tuntuu et se o ollu mul jo ikuisuude :D 

sunnuntaina päätin et Leksa saa nyt n. kahen viikon "loman" eli siis en mee selkään mut liikutan muuten kunnol juoksuttamal ja taluttelemal :) jos se vähä auttais sen selkään :)
eilen tuli myös mustangin yleispenkki mut eipä ollu sekää sopiva jote takasi lähtee > 

seuraavana kokeiluun tulee Pfiff Beauty mut oon jo 99% varma et ei taida sekää olla tarpeeks levee tol lölleröl :D

love keep us together.

sen jälkee en sit tiä mikä satula seuraavaks.
nyt mun on pakko kehuu ku Leksa oli tänää kiltti ku seuras mua pitki kenttää (vaikken ois kyl tahtonu) ja sen jälkee se käveli mun peräs kentält tallii irtonaisena :D kävelin ite 5 metri pääs ja se tuli peräs :D oke olipa jännä juttu..


hehe
eipä mul muut voisin täs joku päivä tehä ton varustepostauksen ku saisin aikaseks :)
ja hei teit o nyt jo 40 lukijaa, kiitos !(: 
nyt nukkumaa ja huomen taas aamuvuoroo..........



2 kommenttia:

  1. Ootko aatellu semmosta satulaa mikä on essillä estesatulana ? eli se mitä käytit sillon kun olit kesällä sievissä ??

    VastaaPoista
  2. jjoo oon mut en oo löytäny käytettynä mistää sellast :s se ois kyl kiva satula tai mä tykkään istuu sii ja se o sellai ku sopii vähä niiku mihi selkää vaa :D

    VastaaPoista