Sivut

3.1.2012

lupauksii ja Leksailuu

sain Empulta haasteen jos pitää kertoo kymmene tapahtumaa vuodelt 2011 mut en nyt oikee tiä et teenks sen vai en ku just tein ton viime vuoden tapahtumist, noooh jos tulee tylsää ni teen sen :)


nyt asiaa (iha ku mul jotai järkevää sanottavaa ois..) eivaa joo mä en meinannu tehä mitää uude vuode lupauksii ku en oo koskaa ennenkää tehny ja toiseks en voi tehä lupauksii ku en pysty niit pitää :D
mut nyt otan itteeni niskast kiinni ja täs ne mun lupaukset tulee



1. syön terveellisemmi eli vähemmä kaikkee karkkii, syön sitä meinaa aivan liikaa.. eile vedin viimeset heset enne kesää ja sit ku oon saanu joululahjakarkit vedettyy ni sit vähenee myös karkin syönti. tätä on kyl vaikee uskoo meinaa syön täsä samal just konvehtei :D ja tä kestää nyt ainaki kesälomaa asti koska tahdon olla rantakunnos ku lähteää til Kos Kefalos Kreikkaaa !








2. SÄÄSTÄN RAHAA tä voi tulee olemaa yhtä hankalaa ku toi ykkönenki jostai kumman syystä xD mut yritän meinaa meinaa pitäis saada rahat kasaa tota matkaa varte tosin iskä maksaa mun lennoist sen verra ku täytyy ni synttärilahjaks mut tahon myös käyttörahaa sinne. ja muutenki täytyy rajotella tota turhaa rahan käyttöö :)
mun pankkikortti joutuu säästöpossuu

millasii lupauksii te ootte tehny vai ootteks tehny ?((:


ja nyt siihe oikeesee asiaa :D 
Leksal on ollu kolmen päivän vapaa :D tai no lauantai ja perjantai oli kävelyy ja eile vapaa jote tänää otin vaan rauhallise 30 min ratsastukse ravis, Leksa oli kiva tänää, tai aluks ei oikee sujunu ku se otti ressii ku otinki vähä paremma tuntuma ulkoohjast, ku oon aina välil menny vähä kevyemmäl tuntumal koska se on ollu kivampi sillai. täst lähtie joka kerta ratsastan sen niiku tänää vaiks se tuntuuki ärsyttävält ku se menee sellast kipikipi ravii mut se paranee sit ku ressi katoo :)

Leksal oli myös edellispäivän kengittäjä ja me oltii alustavasti sovittu et se laittaa vaa etupään uusiks ku siin kenkä rupes menee säteen pääl mut takapää oli kyl hyväs kavios ja kengäs, sanoinki sit kengittäjäl enne ku se otti Leksa et voit sä sen laittaa kokonaaki tai tee mitäs tykkäät ja sit lähin kotti. eile ku tulin tallil ni huomasin vaa et kengitys makso 70e ni aattelin et se sit laitto koko hevose enkä tarkemmi kattellu se jalkoi ja tänää sit huomasin et jes kaitsu oli laittanu koko hepa ja laittanu viel tilsakumitki on se vaa hyvä kengittäjä !(:


mul oli myös tänää pari tuntii kouluu, saatiin kaike näkösii lippusii ja lappusii seuraavaa kuutta viikkoo varte nimittäi sit ku oon tän loppu viiko lomaillu ni ens maanantaist hiihtolomaa on työssäoppimisjakso ja mä meen kaarinan kotihoitoo.. saa nähä mitä siitäki tulee mua suoraa sanottuna vähä pelottaa mennä sinne :s 


nyt tähä tulee kauheesti kaikkee koittakaa kestää :D oli myös pakko ostaa hööksi alennusmyynneist pari huopaa


beige showmasterin yleishuopa 14e


ruskee gm yleishuopa 13e

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti