Sivut

31.1.2012

paras tapa viettää vapaapäivää

on olla kipeenä.. jeah right
löl
elli
eile mul oli kurkku ihan sika kipee, menin kuitenki töihi ku ei mul mitää kuumet ollu, koitin vaa olla yskimät ja hönkimät niit asukkai päi. oli kyl hankala käydä niitten kodeis ku monel on aika lämpimät asunnot ni kurkku kuivus vaa entist enemmä.
tänää sit mul oli vapaapäivä ku työntekijät o jossai ihme jutus, mut enköhä mä sit herää aamul jäätävää kurkkukipuu ja siihe tunteesee et oon kipee. ja ei, ei mul kuumet oo mut sellane olo koko aja et voisin nukahtaa siihe seisovaltee sama tie, ja kylmäki koko aja.






noh vaiks ois kui kipee ni se heppane o silti hoidettava, jote suuntasin aamupäiväl tallil minnan kans, eka olin sen seuran ku se ratsasti ellin ja siivosin samaa aikaa tarhaa ja sit sen jälkee menin päästää Leksan kentäl irti :) sit pakkailtii minnan ylläpitohepan tavaroi ku se lähti tänää takasi vanhaa kotii ja sielt sit myyntii.
 nyt tuli vähä haikee fiilis ku o tottunu jo siihe et aina on joku samaa aikaa tallil ja ratsastamas ja viel hyvä kaveri...


takapää ei pysyny peräs :D

se o iha selkeesti lähös lentoo



head shaking
ehkä nyt on helpompi keskittyy oikeesti Leksan eteepäi viemisee :)
mä en tosiaan tiä miks se näyttää laamalta



kuvailin tänää myös tylsistyneenä mun muit elukoit.



se on taitava.

5 kommenttia:

  1. Tein uuden otsikon, jota ht.netissä pyytelit:
    http://www.kuolen.com/otsikkoo.png

    Tallenna png muodossa niin läpinäkyvä tausta säilyy! Toivottavasti kelpaa :) Kuulen mielelläni mielipiteesi otsikosta (voit kirjoitella mun blogiin).

    VastaaPoista
  2. vaiks kui kivoi kuvii! hehe, leksa o kirahvi ;D

    VastaaPoista