Sivut

21.7.2012

blogi taukoilee

Anteeks en oo päässy kirjottelemaan taas pitkään aikaaan.

Yks ano laitto mulle parannusehdotuksia, että pitäis postailla useemmin ja olla vähän syvällisempiä postauksia.

Aattelin nyt kaikille selittää. Mulla ei vaan oo yksinkertasesti ollu aikaa käydä kirjottelemassa ja lisäämässä kuvia, oon ollu välillä töissä ja muuten kavereitten, Leksan tai serkun lasten kanssa tai muuten vaan tallissa. Enkä mä oo viittiny täällä yömyöhään kirjotella ku muut jo olis menossa nukkumaan. Tän takia näitä taukoja on ollu.
Ja noita syvällisiä postauksia ja ahaa elämyksiä ei oo näissä teksteissä ollu koska oon nä kesän postaukset kirjottanu pikasesti läpi ja just sillon yömyöhään. Mä en ite edes tykänny mun turkin postauksesta koska senkin tein vähän kiireellä, siitä aattelin tehdä jossain kohtaa ehkä vähän paremman version.

Nyt mun on kuitenkin pakko pistää mun blogi tauolle, koska mun kone sammus ihan kokonaan viikolla, eikä mee enää päälle. Joten blogi on niin kauan tauolla että saan rahaa ja ostettua uuden koneen.
Nyt mulla olis just ollu kamerassa 600 kuvaa joita oisin osaa voinu tänne heitellä ja postailla mutta kun kone ei toimi enkä niitä serkun koneelle laita niin jää kuvat kameraan.

Lupaan kirjottaa kunnon postauksen tästä kesästä ja hepailuista kunhan saan uuden koneen !

2 kommenttia:

  1. Musta on parempi että kirjottaa muutaman hyvän, perusteellisen postauksen kuvien kera kuin että kymmenen nopeasti kirjotettua ja hutastua :) En kuitenkaan tarkota että nää sun postaukset olis mitenkään hutastuja, ihan kiva näitä on kuitenkin lukea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on mustaki :)
      Ja on nä nyt kesän ajan ollu aika hutastuja :D

      Poista