Sivut

11.7.2012

Maanantai-kisat

uus suis :)
Maanantai illalla oli seuraestekisat Kannuksessa.
Mietin viikko siitten että meenkö vai en, kun tiesin että olen viikon pois lomalla ja kisat olisi heti loman jälkeen. Päätin kuitenkin mennä kun oli hyvät luokat ja tähän asti kisat ollut kyseisellä tallilla hyvät tähänkin asti.

Menin luokat 60cm ja startattiin myös meidän eka 70cm.
60 verkassa Leksa oli niin lahna, se ei liikkunut ja oli tosi tosi tahmea, hypyt ei oikein sujunut, tuli hirveän juureen hypyt. En verkannut kauan, ettei Leksa pala loppuun kun on vielä se tärkeämpi luokka edessä.
Radalla Leksalla pimahti ja rata tuntui hirveältä sähläykseltä ja kaahotukselta. Leksa meni vuorotellen laukkaa ja ravia ja tuomarikin naureskeli että näyttää kun sillä olisi tuhat jalkaa kun se suihkii menemään.
No puhdas tuli se on pääasia. Aika riitti viidensiksi, eli oltiin ekat ei sijoittuneet.
tosi onnistunu verkkahyppy


70 verkkaan menin vain nostamaan parit hyvät laukannostot jos se laukkaisi paremmin radalla, hyppyjä en ottanut koska maneesi jossa verkka oli, oli hirveän tunkkainen ja huono ilma.
Radalle mentiin hyvin fiiliksin ilman kummempia odotuksia. Eka este otettiin heti mukaan, ehkä vähän huonon tien ja huonon paikan vuoksi, hyvät hypyt ja tiet muuten. Otettiin myös perusradan toiseksi viiminen este mukaan huonon paikan takia.
Ei haitannut yhtään, jäi tosi hyvä mieli kisoista. Leksa kyllä keskittyi paljon paremmin isommalla radalla ite kuski vaan mokaili.
Kyllä me kohta kuulkaas metrissä kisataan ;)


Videoita laitan vasta parin viikon päästä kun kotiudun kun en saa niitä tälle koneelle. Muistuttakaa jos teitä kiinnostaa nähdä, voi meinaan olla että unohdan :D
kaverikuskit ja kaverihepat
ps kommentteja ja mielipiteitää, ei mulla meinaa
 pysyä enää mielenkiinto kirjottaa

9 kommenttia:

  1. Sun blogia on kiva seurata, ja ootte hyvä pari Leksan kanssa :)!

    VastaaPoista
  2. Olis ollut kiva saada jo nyt radaltaki jotain matskua ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, niin ois. Koitin kaverin koneellekkin saada videoita, mutta ei ne näkynyt silläkään koneella, en tiedä onko vika koneessa vai kamerassa kun ne ovat sellaisessa muodossa.
      Eikä ole kuviakaan kun vaan videoitiin :/

      Poista
  3. Tykkään tosi paljon sun blogistas :) Ootko tehnyt jotain erikoispostauksia esim. varustepostauksen tai talliesittelyn tai esittelyn itsestäsi (elämä tallin ulkopuolella)? En oo lukenu tätä blogias vielä kovin kauaa joten en oo varma :)
    Videoita ois kans kiva nähdä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :)
      joo oon tehnyt varustepostauksen http://ttinjanblogi.blogspot.fi/2012/01/varustepostaus.html siinä on leksan varusteista postaus ja tässä mun varusteista http://ttinjanblogi.blogspot.fi/2012/03/erikoispostaus-minun-varusteeni.html
      talliesittelypostaus http://ttinjanblogi.blogspot.fi/2012/02/toivepostaus-talliesittely.html
      siinä nyt noi :)
      nyt rupee tä mun kone vetelemään viimeisiä ja säästöt on kasassa uuteen koneeseen, jos sillä sitten saisin vähän enemmän vidoita laitettua :)

      Poista
  4. Parannusehdotus blogiisi: päivitä useammin. Joskus blogin tekstit voisivat koskea myös jotain muutakin, kuin että "tein sitä ja tätä ja loppu". Toki blogin nimi on "My life with Leksa", mutta jonkinnäköisiä havaintojasi, oivalluksia tms olisi myös kiva lukea. Ihan pelkkä päiväkirjamaisuus joskus tylsistyttää, eikä niitä tee mieli kommentoida :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kesällä mulla ei vaan yksinkertaisesti oo ollut aikaa postailla, koska oon töissä ja vapaalla hoidan Leksan ja hengailen mun serkun lasten kanssa. Ja toiseks mun kone on tehny totaalisen stopin enkä siis pääse postailemaan.
      Niitä havaintoja on ollut ennen ja sillon kun mulla on ollut oikeasti aikaa kirjoittaa ja miettiä kunnolla mitä kirjotan. Täällä oon tehny postaukset pikavauhdilla yömyöhään kun muut on jo nukkumassa. Edes mun turkin postauksesta ei oikeasti tullu sitä mitä oisin halunnu koska mulla ei vaan yksinkertasesti oo ollu aikaa kirjottaa kunnon tekstejä.

      Poista
    2. kiitos palautteesta !:) ehkä sitte ku täältä ens viikolla kotiudun ja saan toivottavasti hankittua uuden koneen aika pian, niin postauksista tulee vähän syvällisempiä, koitan muistaa tän kun kirjottelen :D

      Poista