Sivut

9.7.2012

Turkki 2012

helsinki vantaan lentokenttä
Nyt on loma lomailtu eli Turkista kotiuduttu.

Viime viikon perjantaina päästiin kun päästiinki lähtemään toisella lennolla, vaikka AirFinland tekiki oharit, lento oli myöhäsempi ku piti ja lento lähti yhdeksän aikoihin illalla ja turkissa oltiin 00.30 aikoihin ja mentiinkin hotellilla suoraan nukkumaan.

matkaeväät

Seuraava aamu vietettii hotellin altaalla ja vähän paikkoja kierrellen, rannallaa oli vieri vieressä ravintoloita ja pieniä kauppoja.

pikkune hotellihuone

Muuta en oikeastaan ekasta päivästä muista, se oli vain sellainen tutustumispäivä, jotta osattaisiin kulkea loppuloma kahdestaan.
hotelli
astet isompi auto

Sunnuntaina oltiin taas hetki altaalla ja mentiin päivällä käymään rannalle kiertelemään. 2-4 aikaan päivällä oli niin kuuma ettei pystynyt tekemään oikein mitään joten mentiin hotellille viettämään siestaa ja nukkumaan.

Iltapäivällä päätettiin inkan kanssa lähteä syömään, eka ravintola päätettiin jättää väliin, seuraavassa kurkattiin nopeasti tien vieressä oleva menu ja katsottiin vaan että saa ranskalaisia joten sinne siis. Ravintolan väki sai musta taas heti niin hyvän vaikutelman kun en tajunnut menua nostaa pöydältä kun koitettiin lautasta antaa, noo tyhmä mikä tyhmä, saivatpahan kunnon naurut.
bitez beach
viikon paras kuva

Pari tarjoiliaa pyysi meitä tulemaan huomenna uudestaan jotta he voisi tarjota coctailit. No kun nyt kerran niin hyvän näköisiä tarjoilijoita oli niin mentiin sitte samana iltana ravintolalle coctaileille. Pojat pyysi meitä jäämään rannalle illaksi heidän kanssa, ja jäätin sitten hengailemaan piitsille ja kahden aikaan yöllä palailtiin hotellille.

pinacolada

Koko loppuviikon päiväjärjestys olikin oikeastaan samanlainen jostain syystä..
Eli aamuisin lähettiin rannalle kavereitten luo ja välillä otettiin aurinkoa ja uitiin, oli kyllä ehkä hiukan liian kuuma ottaa aurinkoa, päivisin n 40 astetta.
angst
ps kalkkis
pyydettii meijä kaverei tekee meil joku hieno coktaili
Rannalla mentiin jos pystyi niin syömään ranskikset tai pitsa puoliksi siihen samaan ravintolaan. Kuumimpaan aikaan mentiin aina hotellille ottamaan siestalepiä ja illaksi ja yöksi coktailille ja odottamaan rannalle että kaverit pääsi töistä ja sitten hengailtiin rannalla, parina yönä taisin eksyä kaverini kotiin hetkeksi aikaa.
4 aikoihin palattiin aina hotellille takaisin ja aamulla 9 aikaan hereille ja sama rumba uudelleen.
tälläsil löhöiltii iltasi
nä oli aurinkotuolie ja ravintolakatuje välissä

Jostain syystä meidän kaverit tiesi meidän tilaukset jo valmiiksi kun mentiin syömään. Ja oltiin jo muututtu niin kanta asiakkaiksi ettei meitä palveltu kovin nopeasti, ehkä se johtui myös siitä että oltiin jo kaikkien kavereita kun oltiin kahden tarjoilian kanssa hengailtu :D
best restaurant

Perjantaina 6.7. oli sitten lähtö kotiin, päivä vielä vietettiin rannalla ja käytiin sanomassa kavereille heipat.
Haikein mielin lähdettiin hotellille viimeisen kerran, en olisi ikinä uskonut että itken kun joudun lähtemään aurinkolomalta kotiin, mutta niin siinä vaan kävi. Koko matkan rannalta hotellille itkin kun jouduin jättämään ne ihanat ystävät sinne. Hotellilta lähti tjäreborgin bussi 22.45 viemään meitä lentokentälle ja lennon piti lähteä 02.05 mutta bussissa saatiin kuulla lisää huonoja uutisia, että lentokoneemme ei edes ollut vielä lähtenyt suomesta joten lentomme lähtikin vasta 04.23 ja suomessa oltiin 8 aikaan ja siitä sitten kiirellä junalla kotiin ja siskon rippijuhliin.

marmaris beach
vierailija ja sen lämmin vastaanotto
ravintolakatu

Loma oli jotain niin ihanaa ja sitä aikaa en vaihtaisi mihinkään. Oli lämmin, oli aikaa, sai tehdä mitä halusi, oli hyvää ruokaa ja paikka jossa olimme ei ollut mikään turistikohde.
Kaikkein tärkein asia oli kuitenkin hyvä seura ja uudet ystävät !
jätskikiskan poika :)

Ensi kesänä mennään sitten uudestaan ja 2 viikoksi.

1. tosi kivan oloinen matka ollu sulla ! itellekki tuli kauhee matkakuume;(

1. Oli kyllä tosi kivaa ja pitemmäksikin ajaksi olisin jäänyt vaikka heti jos vaan olisi voinut !

2. mikä teidän hotelli oli?:) Oon ite lähössä perjantaina biteziin :)