Sivut

15.2.2013

ystävänpäivää ja loma!



"Ystäviä ei saa rahalla,
 ei hyvällä eikä pahalla.
Ystävyys syntyy noista, 
elämän monista kiemuroista."

Postitäti toi mulle Sievistä kortin pikku Sofialta 
Sai hymyn huulille loppupäiväksi
Sain myös työssäoppimispaikasta lapsilta ystävänpäivälahjoja :) 

Tällä viikolla oon mennyt Leksalla maneesissa normisit, kevyesti ja juoksuttaen.
Kentällä ratsastin tiistaina. Siellä Leksa toimi todella todella hyvin, sen takapää joutui oikeasti töihin ja se kulki hyvin eteen ja käytti selkäänsä ja kantoi itsensä eikä "roikkunut" matalassa, pitkässä muodossa.

vanhempi kuva 

Eilen kävin taluttelemassa sitä metsässä ja tänään sillä oli vapaa päivä.

Keskiviikkona olin myös ekaa kertaa Marbellan kanssa "hyppytunnilla". Sari tuli pitämään pientä tunnin tyyppistä, meni kivasti. Marbella hyppää hyvin ja huomaakin että se on esteponi, sillä heti esteiden noustessa se käyttää itseään paremmin ja hyppää rennommin ja keskittyy tekemiseen. Tavoitteena meillä onkin varmaan laatuponi juttu en tiedä mikä sen virallinen nimi on mutta kuitenkin ja se järjestetään syksyllä.

vanhempi kuva

Tänään mulla alkoi myös hiihtoloma jota ei kyllä kahden ekan päivän aikana voi lomaksi kutsua, sillä olen tallilla ruokkimassa aamulla 7.30..
Sunnuntaina aamu- ja päiväruokinnan jälkeen lähdenkin junalla Sieviin ja siellä olen torstaihin asti, siellä myös jatkuu tämä sama kaava eli lapsia ja hevosia. Heidi hoitaa Leksan sillä välin, joko Leksa lomailee tai sitten Heidi juoksuttelee sitä, en tiedä annoin vapaat kädet :)


Eipä mulla kai muuta kerrottavaa.

2 kommenttia: