Sivut

2.5.2013

vappua, viimepäiviä + kysymys lukijoille !

Tästä tulee nyt tälläinen lifestyle postaus sillä mun heppailuelämä ei ole Leksan takia ole kovinkaan kummoista.

:/

Olen nyt tämän viikon saanut ratsastella niin sympaattista suokkioria Rokia kun sen omistaja muutti jo pois ja Roki muuttaa viikonloppuna perässä.

Roki

Roki on kovin kiltti ja toisaalta todella kiva ratsastaa, mutta älyttömän vahva kädelle. Olen mennyt sen kanssa nyt niin, että joka toinen päivä kevyemmin eli pääosin kävellyt ja joka toinen päivä taas ratsastanut vähän enemmän.

Viikonloppuna olin juhlimassa kavereiden kanssa ja ja muuten olen ollut tallilla hoitamassa Rokia ja ruokkinut.



Tämän viikon olen saanut olla lomalla koulusta ja ensiviikolla lähtee käyntiin viimeinen työharjoittelu jonka jälkeen mun kolmen vuoden opiskelu päättyy ja valmistun vihdoin lähihoitajaksi ! Sitten syksyllä kutsuukin työt.

Tiistaina vietin vappua kaveriporukalla. Ensin oltiin hetki kaverin luona josta suunnattiin Turkuun vartiovuorelle jossa tapasin paljon paljon tuttuja. Vartiovuorelta lähdettiin kuitenkin ajoissa baariin sillä mulle tuli tosi kylmä kun olin kuumeessa ja muillekkin tuli kylmä.
Vappu sujui hyvin, ilta oli kiva ja seura mitä parhainta, vaikkakin alkuun mun fiilis oli vähän nollissa, mutta loppu hyvin kaikki hyvin !(:



maanantai!


Sitten teille lukijoille kysymys.
Miten haluatte blogin jatkuvan ?
Kirjoitanko Marbellan liikutuksista ja/tai lifestyle tyyppisiä postauksia vai jätänkö blogin kirjoittamisen kokonaan ?

Ja onko blogille uutta nimi ehdotusta sillä My lifewith Leksa ei oikein taida enää sopia :/
Nyt rohkeasti mielipiteitä kehiin !



Uutta banneria saa myös väsäillä jos jotain kiinnostaa :D

9 kommenttia:

  1. Joo kirjota vaan lifestyle postauksiaki ja Marbellan liikutuksista:) Aitoko hankkia uutta hevosta vuokralle tai ylläpitoon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä, en ole vielä ajatellut niin pitkälle. Hoidan nyt ensin koulun loppuun ja katson varmaan kesällä tai kesän jälkeen :)

      Poista
  2. Aioks ostaa uutta hevosta Leksa jälkee?

    VastaaPoista
  3. Kirjota ihmeessä vaan ratsastuksista ja miks ei muustakin "elämästä" nimeä en kyllä osaa ehdottaa:)

    VastaaPoista
  4. ei älä ainakaa lopeta blogii!! :D

    VastaaPoista
  5. Joo älä tosiaan lopeta :) Kirjottelet kaikesta heppailusta mitä nyt tulee eteen ja sitte joukkoon lifestyleä :) Ei mullakaan Ellan takia mitään kunnon treenipostauksia tuu ku mitä vähän Pampulan kautta.. Nii kaikkee mitä nyt sun elämäs tapahtuu sellast et haluat kirjottaa :)

    VastaaPoista