Sivut

12.4.2012

Kevätsiivous Leksan karvoissa

Viimestä viedään taas kerran. Huomenna toivottavasti kakkos vuoden viimeinen kunnollinen koulupäivä ja viimeinen tentti ! Sitten mua kutsuu viikon loma Åressa parhaassa seurassa ja sitten 5 viikkoa työssäoppimista ja täts it kesäloma ja toinen vuosi käyty !<3 Ainoo huono asia tässä on vaan se että meijän luokka menee tän vuoden jälkeen ihan sekaisin ja kaikki suuntautuu eri aloihin. Meijän 5 hengen porukasta jossa koulussa hengaillaan, olen ainut joka suuntautuu lapsiin ja nuoriin, joten yksinäni menen kolmannelle vuodelle tuntematta ketään. No mutta ei siitä sen enempää :D


Tänään raahasin Heidin mun mukaan tallille katsomaan kaikki Leksan tavaroiden sijainnit ja muutenkin asioita, kun se lupasi parina päivänä Leksan liikuttaa kun olen Åressa. Noh lykkäsin sille myös kameran käteen kun ratsastin. Leksa meni taas oikeen kivasti ja jatkettiin sillä samalla putkella mitä viimeiset kaksi päivää. Lopuksi käskin Heidin kyytiin, jos hän haluaa ratsastaa Leksaa kun olen pois niin piti antaa vähän neuvoja.

mun istunta on päi pyllyy





Hyvin se meni alkuhankaluuksien jälkeen (Leksan pomput ja jännittyneisyys ei ole helppo yhdistelmä meinaan pysyä kyydissä) Leksa rentoutui taas tosi hyvin, vaikka kyydissä olikin ekan kerran puoleen vuoteen joku muu kuin minä. Meni sen verran hyvin Heidillä että uskallan lähteä hyvillä mielin lomille ja jättää sen Heidin huollettavaksi.



Ja niiin kuin otsikosta voi päätellä Leksa sai tänään kokovartalopesun, lähinnä kisoja varten, en kehtaa niin pölyisellä hepalla mennä mihinkään ihmisten ilmoille :D




Lopuksi vielä ratsastin Daisyn kun Emppu pyysi, se oli myös ihan kiva, ratsastin silläkin eteen alas askellajit läpi. Huomasin kyllä, että vaikka Dee oli kiva niin mä en vaan enää pidä kauheasti muiden hepoista, Leksasta on tullut se ykkösheppa. Sillä voisin ratsastaa kaiket päivät monta tuntia :D

Leksa pyykillä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti