Sivut

20.10.2011

Haaaste

Sain haasteen Noralta jo viikko sit mut teen vast nyt ku oon kotona :)


Haaste:
Kerro itsestäsi 8 satunnaista asiaa.

1.  tä on tärkein ! mul on ylläpitoheppa Leksa





2. asun Littoisis ja oon aina lomilla mun serkun luona Sievissä


3. vietän liikaa aikaa koneella, pitäis vähentää...


4. mul on paljon ihanii kavereita joitten kans tahtoisin viettää viel enemmä aikaa

emma, mä, oona, inka, alina ja jenni



5. hmmm apua en keksi :ooo ööääm aina ku tuun koneel ni meen ekana facebookkiin ja luen johanneksen empun jullen ja noran blogit


6. TAHON ET ON KESÄ !

7. tahon myös ulkomaille

8. en tykkää täst haasteest, mult puuttuu luovuus

Haastan
empun
sofian

kjähkjäh siin teil :D



2 kommenttia:

  1. haaaista ! :D mut hei teen tän toho mun omaa blogii http://sofia-justsmileback.blogspot.com/ ku en jaksa laittaa tota tonne heppablogii (:

    VastaaPoista
  2. okeeeei :D joo näin ton su oma ploki linki vast sit ku olin jo haasanu ssut ni en jaksanu korjata :D

    VastaaPoista