Sivut

30.10.2011

Taivas halkeaa, rakkaus päällemme sataa

helöyy :))) mä täsä koitan kattoo lukujärjestyst ja kalenterii vuorotelle ja miettii vähä ens viikon suunnitelmii Leksan kans ja tulin siihe päätöksee et Maanantai- ajan Tiistai- kävelylenkki
Keskiviikko- jotai kivaa kentäl voisin hypätä
Torstai vähä kevyemmi
Perjantain- ehkä varmaankin vapaa tai sit ratsastan en tiä viel kattoo nyt Lauantait ja Sunnuntait en viel tiä :)
tänää olin Kiian ja Jampan kans maastos, ravailtii sellane kevyt kymmene kilsa lenkki, Leksa oli iha hiest märkä ku se koitti pysyy Jampa peräs :D siivoilin tänää myös vähäsen Leksan tarhaa ja jatkan huomen :) selailin myös vähä koneelt kuvii ja laitan tähä vaiks pari kivaa kuvaa kesält :)

harkkakoulukisat


oho onpas huono laatu


meinas laatta lentää XD


harkkakoulu 69% 2.sija
näi hoidetaa hepat kisois

tuleva ponikuski


'palju'


:P
niijoo tuli myös mielee et ku olin eilen siel tallil misä Lilian, mun entine vuokraponi asuu ja näin ku sil ratsastettii ja tajusin et onneks mul on nykyää Leksa <3



4 kommenttia:

  1. ma voisin tulla kuvailee sit taas ku tuun:)

    VastaaPoista
  2. joo tuu ! nyt o ollu parin päivän kiva ilma oisin hirveesti tahtonu jonku kuvaa mut en saa ketää tulee tonne :(

    VastaaPoista
  3. "niijoo tuli myös mielee et ku olin eilen siel tallil misä Lilian, mun entine vuokraponi asuu ja näin ku sil ratsastettii ja tajusin et onneks mul on nykyää Leksa <3"
    ^ haha lilian näytti sit varmaa tosi ihanalt :D

    VastaaPoista
  4. siis ei se kamalalt näyttäny mut iha erilaiselt leksa näyttää kevyemmält :D ja mul ei ees tuntunu sily et ois jotenki ikävä tai sillee :D

    VastaaPoista