Sivut

9.10.2011

oho hups taas jääny kirjottamine ku ei oo vaa jaksanu :D mut joo olin eile Minnal yötä, tehtii vähä pitsaa jaja katottii telkkaa ja datattii niiku aina :D ja tiätteks mä en tiä mikä mua oikee vaivaa ku nykyää väsyttää enne kymment jo iha sairaasti eikä meinaa silmät pysyy auki ja normisti oon menny nukkumaa vast joskus puol yks :o ja toiseks syön nykyää paljo enemmä mitä enne ja se ei oo iha normaalii :DD 

menin myös Leksal tänää Minna oli kuvaamas, mentii ravipuomei ja ravailtii joku tunni verra :) Leksa oli taas tositosi kiva, se ei varmaa ees osaa olla kauhee. aattelin joku päivä kysellä kärryi lainaks jos vaiks menis ajelee sen kans tulis vähä vaihteluu kentäl pyörimisee :) 
ens viikol leksa saaki sit lomailla ja kävellä konees pari päivää ku mä lähen sieviiiiii ! <3 lähen perjantain ja tuun kai keskiviikkon tai torstain takasi :)







ja joo hei tiätteks mä oon vähä niiku ruvennu plondaamaa :D ja tän hetkine väri o aivan kamala, oon ottanu kaks värin poistoo ja tiistain onneks kampaaja, toivottavasti se sais näist järkevä näköset ni kehtaa koulukuviiki mennä :D 



ja nii joo mul on tosiaa keskiviikkon hoitotyön toiminnan tentti ja mä en oo ees hankkinu kirjaa enkä varmaa aiokkaa hankkii enkä tosiaankaa oo tehny tunneil muutaku kuunnellu musiikkii ja pelannu XD joten K3 ootelles ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti