Sivut

20.10.2011

vain elämää, ei sen enempää

vitsit meni viikko nopeeta :( olin siis perjantaist tähä päivää mun serkun luon (siel mis olin kesälki), oli taas kivaa niiku aina siel !:) leikkisin, ratsastin, ajoin, olin kavereitte kans ja kuvailin eli samaa mitä joka kerta :)


sain lainata pari kertaa oonan ylläpito ponii Toskist, se on toooosi kiva poni voisin ottaa sen omaks :D silkää ei oikee sitä laukkaa oo mut se on iha sairaa kiva ravis, se kuuntelee hyvi ja toimii hyvi :) sil myös hyppäsin eilen ja oon ylpee ittestäni et uskalsin hypätä isompaaki ku maapuomii ! mul siis on nyt sen kesän Leksan kans kaatumisen jälkee tullu vähä epävarmuut esteil ja pelottaa hypätä isompii mut nyt uskalsin jote ehkä se täst menee ohi ku vaa hyppää ja hyppää :)
oli pakko käydä tänää viel moikkaamas Leksaa ku tultii junalt ja hengis oli :) huomen sit ratsastamaa sil :)


tehtii katrilli

Toskis







joop ei mul muuta :D nii ja ens kuus näänki sit taas inkan ku mennää maata näkyvissäää !:) sinne kaikki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti