Sivut

22.10.2011

on niin helppoo olla onnellinen

vitsi ette arvaakkaa kui paljo mä yllättysin tänää ku menin Leksal, siis niiku positiivisesti. menin kentäl ja ravailin sii aluks ja näi pois päi nii et sain sen rennoks sit päätin et tänää nostan laukat ja et koitan nostaa sellaselt pienelt ympyrält ni se nostaa paremmi eikä tarvi lähtee kiihdyttelemää ravis (mitä se siis on tähä asti tehny) no eipä mun tarvinnu ku iha vähä pyytää ni nosti lauka tosi nätisti eikä laukannu edes mitää nelitahtiravilaukka sekotust ! menin hetke aikaa ympyräl ja saman tie ku se rentoutu ni otin ravil ja sama toisee suuntaa, taas nousi nätisti laukka ja oli suunnillee kolmitahtist. siel mä virnuili yksinäni kentäl ku olin nii häpihäpi ku se meni hyvi :D
mut vasemmas on viel paljo enemmä työstämist koska se oikoo hirveesti reunoi ja taipuu ulospäi.
mut täst o hyvä alottaa meijä tehoreeni !

ja sitä viel ku miettisin et miks tykkään Leksast enemmä ku Lilianist, Leksan kans ku menee ni aina välil huomaa jotai asioi, et hei tätä täytyyki harjotella enemmä et täsä tä onki vähä huonompi ja must se o kivaa koska sii tulee asetettuu koko aja pienii tavotteit :)

nii ja sitä viel et alkuu Leksa ei menny sellases rehellises muodos ja helposti oli kuolaime al ja liia kevyt edest ja sillai mut nykyää se menee rehellisesti ja se lähtee nykyää jo venyttää itteää etee alas, enne ei sitä tehny :)


sori tuli nyt kuvaton postaus mut huomen toivottavasti jotai kuvii ku jullen pitäis tulla kuvaamaa jos on hyvä keli :)


4 kommenttia:

  1. tiäks Tinja mä niin tykkään lukee tät sun blogii ! :) kerrot sujuvasti ja nii aidosti et ku lukee ni sun fiilis välittyy iha niinku tänne asti ja voi tuntee sen kui hyvä päivä sul tänäänki o ollu! :) Jatka kirjottamista !<3

    VastaaPoista
  2. oikeesti vai ?:o mä oon aatellu et ku kirjotan just tällee mite puhunki ni sit jotenki sillee nii emmä oikee tiä :D tuntuu et mä vaa niiku kirjotan ja siit ei saa mitää selvää :D mut oikeesti nauroin itteeni ku tajusin et virnuilin tänääki vaa iha yksinää siel kentäl :D

    VastaaPoista
  3. joo iha tosi :) se on hyvä et kirjotat sillee ni se ei oo mitenkää takeltelevaa/tehtyä se juttu vaa se tulee suoraa ns. sun sisimmästäs ja kun se on sama ku mitä puhut ni sitä on niinko sujuva lukee ja sillee :D et tossaki just ku sanoit et virnuilit yksinäs kentäl, ni mä osasin heti kuvitella sut siel ja sen niinko vaistoo sillee et oot iha super ilone ja ylpee siit et asiat onnistuu :)

    VastaaPoista