Sivut

29.10.2011

nauru pidentää ikää vai mite se meni

sain eile päivä naurut ku kävin hakemas postin !
sain siis koulukuvat ja voin sanoo et aiva järkyttävä.. mu hiukset o paljo oranssimmat sii kuvas mitä täl hetkel ja muutenki kamala kuva :D jaan toki sen naurun teijänki kans

ei mul muuta :D noei mut mut joo mun tosiaa pitäis säästää vähä rahaa siihe reissuu ku pitäis se ite maksaa ja voin krtoo et hyvi o mu säästämine alkanu tilil o sellaset 6e täl tahil pääsen mun rahoil puolee välii lentomatkaa.. pitäis myösmyös käydä joku päivä kaupoil ostamas kummitytöl yks vuotis synttärilahja mut sillo raahaan isin mukaa maksamaa :D


tuli muute mielee et oon täs miettiny et ostanks normin romaanin vaiko edest kohottavan  romaanin toho Leksan satulaa ku se on edest tosi ahdas jollei oo romaanii, ja mä en nyt oikee osaa päättää ne kyl maksaa sama verra mut en sit tiä mitä mielt te ootte ? ja onks kukaa koskaa tilannu tuolt haaramolt jotai, onks luotettava paikka tilata ?

7 kommenttia:

  1. mä uskoisin että toi edestä kohottava toimisi paremmin :) Santulla on takaa kohottava geeli ja toimii kivasti!

    VastaaPoista
  2. okeei no sitä mäki miettisin :) aattelin et vois kokeilla sillee et laittais vaiks huome enne ku meen ratsastaa ni jonku pinteli paril kerroksel siihe etee et kokeilis et auttaisko se :)

    VastaaPoista
  3. mä suosittelen tota edestkohottavaa ! :)

    VastaaPoista
  4. pitäis kyl saada eka rahaa jostai :D ei ketää tahtois tilata tuolt haaramolt jottai ? :D

    VastaaPoista
  5. Janita, millane se sun o tai onks se niiku ton tyyline jaja mist se o ja paljo se makso :D

    VastaaPoista
  6. ton kaupa nimi mist toi romaani o :D

    VastaaPoista