Sivut

28.11.2011

fiilistelyy

mun päivä o vaa menny nukkues, syödes ja fiilistelles maata näkyvis festareit, en jaksa oottaa vuotta et pääsen uudestaa !

nojoo kävin mä tänään myös aamupäiväl koiran kans mettäilemäs



















ja sen jälkee sit kävin isin kans horse houses kattomas jos sielt ois saanu kokeiltavaks sitä geeliromaani, mut mun tuuril ei sit saanu..

vaivun koht johoki epätoivoo ku ei oikee mikää passaa, tahtoisin uuden satulan koska tahon aina kaikkee uutta :DD mut ku on sellane pienen pieni rajote nimeltää raha. kylhä noit satuloit nyt saa käytettyin paril sadal mut ku ois edes sen verra ni auttais asiaa noh mut ehkä isi sponssaa ku sanoin ettei Leksal muute ratsasteta ku vaa ilma satulaa ku se tulee kipeeks. et jos jollain on myytävänä mielellää ruskee estepenkki ni ilmotelkaa ;)

oon kattelu vähä satuloit ja voisin vaiks laittaa tähä kuvii mist mä tykkään :)
tattini jostain :D

Charlotte estepenkki Börjesistä












GFS fieldhouse este Ride Awaysta
PRINCEVILLE GARLAND Börjesistä
  














Whitaker Thorowgood Hööksistä

menin tänää Leksan liikuttaa neljän aikoihi alotin taas varustamise kiinnittämäl sen eile irronnee hoki sit menin kentäl ilma satulaa nakitin myös isin kuvaamaa mul vähä videoo, mut eipä ne sit onnistunukkaa ku oli nii pimeet, vähä harmittaa koska Leksa oli tänää aivan superi !välil meni vähä kuolaimen al mut se ei mua täl kertaa haitannu pääasia et se kulki koko aja rentona, sen askel oli rentoo ja lennokast siel oli kiva istuu ja keskittyy siihe ratsastuksee eikä vaa koittaa miettii et mite mä nyt saan tän rennoks  :) laukka onnitus myös ekaa kertaa ilma satulaa hyvin vähä se sitä jännitti enemmä ja teki aina välil sellasii kivoi köyryloikkii jotka lähinnä vaa sai mut nauramaa äänee :D on se vaa ihana <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti