Sivut

15.11.2011

klippaamine ei taida olla mun juttu

tänää Leksa vietti aikaa käytäväl seiste joku puoltoist tuntii ku mä vähä klippailin XD
klippasin kaulan alaosan ja mahan. mun myös oli tarkotus tehä järkevän näköne supermäääään kuvio perseesee mutttaaa se vähä niiku epäonnistus :D alotin tekee sitä mut sit en tajunnu et se klippari on nii levee et mun pitäis vähä kääntää sitä ja sit siit viivast tuli liia paksu koitin siin sit väsätä siit edes vähä sitä muistuttavaa kuvioo :D vaipusin epätoivoo ku tajusin et ei siit tuu yhtää mitää :DD
ootan nyt kiltisti et ne karvat vähä kasvaa ja sit ehkä vedän uudestaa jolla koirie trimmeril :D 



ja annan painostuksest leikkasin sit Leksan tukan, nyt siit tuli tampsa ( = tampiotukka, iha vaa tyhmil tiedoks )

mun piti mennä sit viel ratsastaa mut se oli nii kaua jo saanu sii seistä et talutin pienen kävelylenkin ja vein karsinaan ja annoin ruuat :)


tampsa ja epätasane klippaus   

tommone kokonaisuudessa  
 
 
  
hehhe XD se on kyl in real life tasasemma näköne
  
pellavaa kauraa öljyy rautaa ja porkkanaa :) illal saa myös kivennäistä 

3 kommenttia:

  1. tampsa ( = tampiotukka, iha vaa tyhmil tiedoks )

    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD plus okei jos rehellisii ollaa ni tosiaan aika hieno toi superman:D:D

    VastaaPoista
  2. mä ainakin tykkään tosta harjasta paljon enemmän!! :)

    VastaaPoista
  3. mä en meinannu eka uskaltaa mut tost tuloksesti tuli kieltämät oikeesti aika kivan näköne :) ja se näyttää vähä ponilt ku sil o tommone tukka :D

    VastaaPoista