Sivut

6.11.2011

No money no funny

Miksei raha kasva puussa?
Miks mul ei oo rahaa? 
Miks kaikki tarvittavat hankinnat osuu aina samal viikol?

 


miks vaa yksinkertasesti mul ei oo rahaa ? pitäis käydä hakemas postist Leksan loimi 80e, pitäis myös maksaa Leksan kengitys 77?e heti ku se kengitetää kai ens viikol, sit pitäis maksaa pari viiko pääst mun MN liput 50e, pitäis tilata Leksal se uus romaani ja samal uus kypärä yhteensä 180e ja sit mitäs viel nii joo mun piti säästää rahaa siihe Kreikan reissuu....


äiti ja isi ehkä sponssais mua mut ei nekää kauhee paljo suostu maksamaa, ehkä ton kypärän koska aattelin sen joululahjana ;D ja sit ton kengityksen toivottavasti, mä aattelin ite maksaa ton romaanin ja osan loimest tai maksan loimest sit noil takasi ku vaa saan rahaa :)


oon muute miettiny tosi usei, varsinki sillo ku isi oli työttömänä, et miks kaikki hankinnat ja tärkeet rahaa vievät menot osuu aina samoil viikoil, miksei ne kulut voi mennä sillai tasasesti, sit ku kaikki osuu samal hetkel ni ei vaa yksinkertasesti pysty maksaa kaikkee. ja must sillo ku isi oli työttömänä ja tiesin et senki pitää hankkii kaikkee sil hetkel ja mäki tartteisin jotai just sillo ni tuli aina hirvee vaivautunu olo pyytää jotai ja tulee mul edelleenki aina ku tartteisin jotai ja en tykkää siit yhtää..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti