Sivut

9.11.2011

lahjotetaa vanhemmat

mua suoraa sanottuna vituttaa ja ahdistaa ja kaikkee emmä tiä, voin lahjottaa täält pari aikuist jos joku tahtoo


oon miettiny et mihi kouluu hakisin seuraavas yhteishaus mut en oo keksiny mitää mikä kiinnostais tai mihi haluisin, rupesin sit täs viiko aikan miettii et kai mun sit vaa o pakko kestää tota kouluu viel ja ku mul on enää puolet jäljel..

nyt sit tänää keskustelin empun kans aika kaua ja rupesin vähä miettimää et jos hakisin sinne ypäjäl mihi mun piti hakee jo ysin jälkee mut en sillo tahtonu muuttaa. tulin sit kotii ja kerroin porukoil et mitä olin miettiny ni sielt tuli heti ekana et ''sä et lopeta kouluu enne ku sul on seuraava opiskelupaikka pelkkä hakemine ei riitä vaa se et sun täytyy saada se paikka enne et lopeta'' joo okei mä ymmärrän koska emmä voi vaa jäädä kotiikaa makaamaa mut mä en vaa yksinkertasesti tuu kestämää tota meijä seuraavaa työssäoppimist missää hoitokodis misä kura lentää yms. 

sit sanoin et ei mun sit enää oo mitää järkee lopettaa tätä kouluu jos pääsisin ypäjäl koska sit mul ois enää vaa yks vuos mikä ei ois nii paha, mut ei eihä noi sitä tajuu...

mua ahistaa ku oon eka miettiny koko puol vuotta kesä jälkee et mitä mä teen? mite mä selviin tost työssäoppimisest? mihi mä haen? ja nyt ku vihdoi keksin mihi voisi mennä ni porukat tulee ja repii koko idea ja heittää roskii stna -.-

2 kommenttia:

  1. Voi Tinja kulta:) onhan toi hankalaa, hae siirtoa ykaan ja opiskele vika vuosi täällä:)
    valmistut sitten ainaki joksikin.
    Jos laitetaan lämmöt asuntovaunuun niin voit sitte asua siellä jos me aletaan ahistaan kans sua liikaa :D

    VastaaPoista
  2. mutnse sii just onki et ku ei se viimene vuos oo yhtää paha mut toi kevät ku o yhteensä 12 viikkoo työssäoppimist vanhainkodis... mut mitä mä hennan kans oon jutellu ni nitte koulus o iha erilaist mut kieltämät toi asuntovaunus nukkumine houkuttelee ;D

    VastaaPoista