Sivut

16.11.2011

tilaukseeen

pitkäkestoset hermot kiitos.

mä vihaan ittessäni sitä et mul on nii lyhyet hermot, meni tänää hermo Leksan kans ku se ei kuunnellu yhtään.


vähä jos otin ulkoohjast pidätteen ni se samantien himmas ja otti käyntii vaiks mul oli myös pohje kiinni sit ku puristin et ei kävellä ku ravataa ni se lähti ku ammus ja juoksi hirvee reippaasti ja se jatku ja jatku aina sama homma, pari kertaa heitin ohjat pitkiks ja kävelin ja koitin vähä rentoutuu sit taas jatkoin ja edelleen sama juttu.. tuli sit pari kertaa otettuu vähä reippaampi jarru ku ärsytti niin paljo, ja heti sen jälkee tuliki sit paha mieli mul :/ 



sanoin jullellekki ku se oli kuvaamas et saman tien ku meinaan ottaa lujemmi kiinni ni huutaa mul et lopetan. kävelin taas hetke pitkil ohjil, ois vaa tehny mieli mennä tallii se ois ollu kivampi molempien kannalt, mut en halunnu lopettaa siihe et se ei toimi, jote sit ku olin kävelly ni otin rauhallisesti ja jatkoin vaa pää kylmänä ja menin siin sit hetke molempii suuntii ja se rupes toimii ja sit lopetin heti.



  
ärsytti se et ku oisin halunnu heti alust asti löytää sen tasasen temmon enkä sellast et välil lujaa välil himmaillaa, kyl se sit lopuks onnituski (:






tajusin myös kuin kauheelt tuntuu ku on huono omatunto, en haluu tollast tunnet ikinä.. mä oon muutenki täsä lähipäivin miettiny et must tuntuu et otan tosi monet asiast hiuka liikaa itteeni ja sit tulee ressi, mut ehkä tää täst :)

ihanin.




mun supermäni





 



toivottavasti huomen ois molemmil parempi päivä :)
aattelin et meen vaa vähä lönkyttelee radal :)





4 kommenttia:

  1. itsekin joskus hermostun, se on inhimillistä ja sitä sattuu kaikille. ei tarvitse nyt kauheasti huonoa omaatuntoa potea, jos tuota ei kuitenkaan satu kun harvoin. :)

    VastaaPoista
  2. nii ja kaikki tekee virheit
    tahtoisin nii paljo eroo tost koska ei se yleensä sen hevosen vika oo, vaa mun ku istunnal varmaa tänääkin tein jotai iha päivastast. (:

    VastaaPoista
  3. jos löydät jostain halvat ja pitkät hermot ku olis myytävänä, ni sano mulle ni tuun kans ostaa sellaset.. taru huutaa mulle aina et pitäis olla pidempi pinna ku hermostun nii äkkii jos ei toimi tai tajuun et teen ite virhei. mut mietin ite useesti kaikkii positiivisii asioi ni sit pystyy nopee rauhottuu ja jatkaan :)

    VastaaPoista
  4. joo kerron ! mäki tartteen, ei mul nyt kauhee useesti mee mut nyt meni niiku kaikkie kertoje edest.. mut se tunne en jälkee ku tajuu ettei se oo sen hepa vika et emmä voi sil suuttuu ni on kauhee hyvä etten itkemää ruvennu viimeks ku ärsytti nii paljo se ettei onnistu ja se ettei se auttanu et koitin kävellä pitkil ohjil silti meni hermo ku taas jatkoin mut ehkä mä opin täst jotai :) tänää se oli paljo parempi vaiks meniki aluks kovaa koitin vaa rauhas saada e hitaammaks enkä hermotunu :)

    VastaaPoista