Sivut

22.11.2011

pakkomielle pinkkiin

just niiku arvelinki tulin vähä kipeeks viikolopu jälkee ei kyl mikää ihme ku siel ulkoo seistii jonottamas kylmäs :D

nyt osus kyl vapaapäivät koulust just oikeil päivil eli tänää oli vapaa ja huomen on vapaa, en ois jaksanu olla tuol yhtää päivää pidempää. ja oon huomannu et mun unirytmi menee nykyää iha pisi vittuu, meen nukkuu 12-1 herään ekan kerra joskus 4-5 aikaa oon tunni hereil ja nukahdan uusiks ja sit ku pitäis herätä kouluu ni en herää mun herätyksii enää..



huomen ois suunnitelmis jos vaan jaksan ni leipoo dumble muffinssei :P ja Leksailuu ja yhe koulutehtävä tekemist eipä kai oikee muuta :)
viikonloppun pääsen tekee Leksan kans jotai mitä ei olla piiiiiiitkää aikaa tehty ja uskon et siit tulee kivaa molemmil !(;



ja koskam mul oli tänää vähä tylsää ja ku julleki muokkas ulkoasuu ni päätin sit et nyt muokkaan ku kyllästysin toho, vähä on täki tylsä tommone perus pinkki :DD mul o iha selkeesti joku pakkomielle pinkkii, no ei en keksiny mitää kivaa värii ku ruskee o tylsä ja keltane ei oikee näkyny ja punane o tyhmä ja sinisen oon nähny aika mone muu blogis jote laitoin sit pinki :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti