Sivut

11.11.2012

paluuu.. toistaiseksi

Nyt ajattelin palata pieneltä kirjoittelutauolta, ainakin toistaiseksi. Mun ei kyllä ole yhtään tehnyt mieli kirjoittaa eli ehkä ihan hyvä että en olekkaan kirjoitellut, ei olisi varmaan kovin hyvää tekstiä syntynyt.

Olen näiden päivien aikana käynyt koulussa, tallilla, koulussa, tallilla. Eikä ole tapahtunut mitään erikoista josta pitäisi mainita. 
Paitsi että viime viikonloppuna Leksalla oli kaikki neljä jalkaa turvonnut, ei lämpimiä, ei kolhuja tai rupia, ei ontunut tai aristanut, myös silmät rähmisi ja imusolmukkeiden alueelta turposi. Ajattelin sen olevan paksujalkatautia, eli siis joku virus mitä on ollu liikkeellä.

2 päivää jalat olivat turvoksissa, sitten taas ihan normaalit. Otettiin kuitenkin vielä rauhassa ja kävelyttelin vielä pari päivää 30min/pvä. Nyt se on ollut jo ihan normaali, silmätkään ei enää vuoda eikä pää ole turvonnut.
Olen vaan lähinnä hömpötellyt viime päivinä ilman satulaa.

Tänään päätettiin, että laitetaan kuja ja esteet pystyyn ja irtohypytetään Leksaa, se hyppeli kivasti, loppua kohden vähän väsyi mutta meni silti 115cm yli pari kertaa paikoiltaan.
Ensi kerralla ollaan viisaampia ja nostetaan vähän reilummin kerralla.



Mun on nyt pakko myös kertoa, vaikkei tämä ehkä tänne heppablogiin kuulu, mutta olin perjantaina ekaa kertaa baarissa (lähes pakotettuna) ja pakko sanoa että en kyllä ymmärrä miten jotkut jaksavat käydä joka viikonloppu? No totesin ainakin että ei se elämä ehkä ole mua varten.

Muokkailin myös vähän tauon aikana ulkoasua pienillä yksityiskohdilla. Uusi banneri on hiukan iso mutta toivottavasti se nyt ei kauheasti häiritse. Enää ei ole Leksa ja Tinja välilehtiä bannerin alapuolella, vaan klikkaamalla oikealla puolella olevaa Leksan kuvaa tai vasemmalla puolella olevaa minun kuvaa pääsette välilehteen.
Muistakaa anonyymit lukijat vastata kyselyyn :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti