Sivut

6.8.2012

muhun on iskeny dementtia

Mun piti kirjottaa eilisestä ja tästä päivästä, mutta en muista mitä tein eilen. C'moon oon vasta 18, ei mulla voi olla nyt jo vikaa lähimuistissa...


Joten siirryn siis tähän päivään.
Valvottiin puoli viiteen asti ja katottiin koko yö täydellisten naisten 1 tuotantokautta, ihan niinkuin kahtena edellisenäkin yönä. Herätys mulla oli soimassa puoli yhdeksän, Emppu tuli mua hakemaan ja lähdettiin meiltä sitten pienelle ajelulle mynämäkeen.

Otin teille kuvan tosta takakaviosta
Sieltä otettiin sitten suunnaksi taas turku ja solariumlaatikot. Sitten vielä pizzerian kautta Keiramolle.
Siellä mua, heidiä, fannia, annia ja veraa tultiin haastattelemaan Kaarina-lehdestä.

Illemmalla lähdin liikuttamaan Leksaa. Olin suunnitellut, että menisin radalla ja ottaisin rauhallisia laukkasiirtymisiä ja sitten hanattaisiin. Tulin kuitenkin eilen siihen tulokseen, että nyt otetaan kevyemmin kunnes kaviot saadaan suoristettua, sillä eilen jalkaan oli kertynyt nestettä. Lisäksi Leksalla myös meinaa kenkä tippua. Menin sitten kuitenkin radalla, ravailin pari kierrosta molempiin suuntiin.

ja etukaviosta
tä ei ole niin pahasti vino


"RUOKAAAA"

se odottaa aina oviaukossa liikutuksen
jälkeen kun teen sen ruuat
ja että tuon ne sen naaman eteen

Leksa oli tosi hyvä ratsastaa. Kerrankin koko liikutuksen ajan rentona. Se venytti hyvin eteenalas, eikä tällä kertaa mennyt luotilinjan yli vaan kantoi itsensä.


Mietin myös ratsastaessani, että satulan vaihto on auttanut paljon, ja olen jo 99% varma että satula on hyvä.
Leksa ei enää kiukuttele satulaa laitettaessa, ei potki kun nousee kyytiin, siirtymiset tapahtuu ilman jännitystä eikä se enää pukittele, eikä sen selkäkään ole enää ollut kipeä.

5 kommenttia:

  1. eilen olit ainaki keiramolla ja meinattii kääntää Hepun sierain melkei väärinpäi et saadaa tietää mist se veri tulee! :D:D

    VastaaPoista
  2. kui teit haastateltii? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se oli joku harrastus juttu, kun ne jostain harrastuksista on tehnyt jotain ryhmä juttuja tai jotain :)

      Poista