Sivut

10.1.2013

ei mennyt niinkuin strömsössä

vai miten toi nyt ikinä kirjotetaankaan..

No asiaan, Leksa onkin nyt saanut viettää melkeen viikon mittaisen loman ja ristinkin sen hiihtolomaksi, vähän tosin aikainen mutta who cares?

Maanantaina Leksa siis vietti ihan suunnitellun lomapäivän, tiistaina mulla taisi olla liian vähän aikaa kaikkeen joten se jäi liikuttamatta, eilen mun piti juoksuttaa, mutta olin unohtanut että maneeseissa pyörii tunnit joten jouduin luovuttamaan liikutuksen suhteen.
Tänään olen niin kipeä etten pysty menemään tallille kävin lääkärissä päivällä ja sainkin kaksi päivää saikkua mikä onkin ihan hyvä sillä tänään koulussa kahden tunnin hengaaminen oli ihan tuskaa tän olon takia (mulla siis varmaan angiina) koko kurkku ja korvakin jo sattuu niin paljon että tuntuu että voin räjähtää minä hetkenä hyvänsä.
Huomenna kyllä menen hoitamaan Leksan vaikka väkisin.

Nyt vain otan rennosti, nukun, syön ja katson emmerdalea.


Ainoat asiat jotka saan kurkusta alas 

En tiedä muuten muistatteko kun kirjoitin yhteen joulukalenterin luukkuun varusteista joita haluaisin Leksalle ja mulle. Nyt tuli Hööksistä paketti jossa oli kannusremmien lisäksi ne ihanat suitset jotka halusin jo ennen joulua ja pakko sanoa että nämä on kyllä kivat !:)


Palailen varmaan lauantaina, jos olotila sallii niin lauantaina saatan hypätä Inkulla, jännää !:)

4 kommenttia:

  1. Mäki oon tässä ollu kipeenä ja kans ollu kurkku tosi kipeenä:D
    Mut ihanat noi suitset!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa :s toivottavasti paranet pia, se o meinaa iha hirveet :D
      ja kiitos mäki tykkään :)

      Poista
  2. Haastoin sut blogissani:http://riinabbi1.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista