Sivut

25.1.2013

Missä motivaatio?

Mulla on motivaatio hukassa ratsastuksen suhteen..

Olen tässä lähiaikoina tehnyt Leksan kanssa aika paljon kaikkea rennompaa , kuten juoksuttanut, taluttanut, maastoillut, mutta kunnon ratsastuksen ja tuuppailun olen jättänyt sivuun.

Ei ole ollut sellaista fiilistä, että tekisi paljon mieli ratsastaa Leksalla kunnolla, vääntää koulua ja treenata laukkaa. Ehkä se vain johtuu osittain tuosta satulasta, ilman satulaa kun ei pysty tekemään kaikkea niin hyvin kuin satulalla, kun itsellä koko ajan vähän tukala olo. Olen myös ollut hiukan väsyneempi nyt parin viikon aikana, kun koulupäivät ovat olleet pitkiä ja kauhea kasa tehtäviä ja tenttejä on tullut.
No toivon että asia korjaantuisi pian, sillä toisaalta haluan myös ratsastaa kunnolla.

viime kevään/kesän tuuppailuja

En jaksa nyt parin päivän ratsasteluista sen tarkemmin kertoa, sunnuntaina kuitenkin ratsastan Leksalla niin, että saan vihdoin jotain kuvamateriaalia tännekkin.

Haluan myös hyppäämään !

Huomenna käyn myös hakemassa taas pari satulaa kokeiluun, tällä kertaa mukaan lähtee koulusatuloita.

Laitan nyt jotain kuvia mun ostoksista tällä viikolla ja pikku bennistä kun se oli tänään leikkauksessa :(

Koru H&M
tosi outo ostos multa, koska en ole ennen käyttänyt
koruja :D
T-paita H&M
näyttää mun päällä tältä
benni kotiutuneena ja nukutuksen vaikutuksessa
nukkui 10.30-17.30


2 kommenttia:

  1. ai mikä leikkaus tuo oli ja haha sillä on noi valkoset hommat silmien pääl :D
    -emma

    VastaaPoista