Sivut

13.2.2012

Hei älä koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt oot.

Viimest viedää. Enään yks viikko töissä työssäoppimas ja sit se on ohi, toisaalt kiva ku pääsee lomal mut toisaalt mul oli viime viikko ainaki tosi kivaa töis ku pääsin kunnol tekemään kaikkee ja pääsin sairaanhoitajan mukaan tekemään vähä erilaisii juttui ja sen kans oliki kiva kulkee, ni tuli sellanen olo et voisin mieluusti olla viel viikon tähä perään.


Eilen lähin illalla pimeellä Leksan kanssa maastoon kävelemään. Oli kyl niin kivaa, se tunnelma on ihana ku kävelee kaikes rauhas pimees, vähän lumen valasemas maastos kahestaa ponin kans, ei ketää missää, ihan hiljast kaikkial.
Eile sit ku palauduin takasin tallii ja jäin oottamaa kyytii ni rupesin siin sit kumarruttelee Leksaa. Mul on ollu tapana joka kerta liikutuksen jälkee venytellä sitä, mut nyt aattelin et koitan opettaa sen kumartaa käskyst. Noh mä siin sit monta kertaa kumarruttelin sitä, oli aika huvittava ku mult oli jo porkkanat loppu enkä enää kumarruttanu sitä, ni siin jäi yksin jumppailemaa pää polvie välis keskel käytävää ja odotti et se sais jotai ruokaa :D 


Tänää kävin juoksuttamas ensin hetken kentäl ja sit pellolla.
Täl viikol meijän satulan pitäis tulla postissa, toivottavasti tulis ni sais vähä mentyy täl viikol viel satulan kans ku sunnuntain Kummala tulee rokottamaan Leksan ja sen jälkee se onki sit kevyel koko viikon, eli todennäkösesti vaa kävellään pitki maastoi. 




Mä tänään vast tajusin et eihän mun synttäreihin ookkaan enää ku pari viikkoo :o
Miettisin sit siin ku olin keiramol yksinäni tallis et ois kiva juhlii mu synttärei kavereitte kans. Vaiks mä en ryyppäämist harrasta, ei oo mun juttu, mut kyl sillo ku 18 täyttää ni vähä kyl kuuluis ja haluisinki. 
Siin sit mietin et no mihi menis ja ketä pyytäis esim tänne meil. Tajusin siin mietties et eihä mul oo ketää sellasii kaverei kenen kans hengaisin, joten tulin sit siihe päätöksee et paras tapa viettää mun synttärei on viettää parhaas seuras eli Inkan, Oonan ja Emman luon niitten kans ja sit Tinttiserkku lupas(tai ei luvannu mut haus) juhlii mun kans jote mä juhlin kakkoskodis Sievis !
Oona ja kakara <3
parhaint seuraa !

Mun pitäis muute myös varata aika liukkaan kelin ajol ja sit pitäis täs varmaa ens viikol koittaa ruveta varailee aikaa teoriakokeesee ja pitäis siihe ruveta lukemaanki...


Mä muuten eile väsäsin tota bannerii vaiks kuin kaua ku mikää ei ollu mun mielest hyvä :D mut tollasen sain aikaseks :D
Mitä te tykkäätte ?

3 kommenttia:

  1. voi mut oisin halunnu isommal porukal ku vaa kahestaa :/ mut toki mä voin sunki kans hengaaaaaaaaaaaaaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii mut tehää ainaki jotai pikkusta kahestaa!!!:D

      Poista