Sivut

26.2.2012

lomalta kotiuduttu

nyt mä kyllästysin koittamaa kirjottaa jotenki hianommi, mut pakko sanoo et en pysty :D pakko kirjottaa niiku kaiken suurinpiirtei sanonki :D

tänää siis tulin kotti mun serkun luot sievistä, pohjois-pohjanmaalt(vähä jotai suuntaa et mist perämettäst)
siel oli taas hirmu kivaa niiku aina !
tuli ratsastettuu Toskiksel, Pridel, Essil ja Siiril, tuli leikittyy paljo Sofia ja Julian kans ja semmost. yhen yön olin inkalla. oli kiva nähä muitaki serkkuja pitkäst aikaa:)
kuvailin myös heppasia. ei mulla muuta eli
KUVIA KEHIIN
Milo ja Solttu
Typy
oripoika Yrjö
Santtu
Siiri
Hetuli siis Heta
Hanna
Pride
Glenvale Pride
Oona ja Toskis
sh o. superjussi  MYYNNISSÄ

Inka ja Essi
ihanat !
toskis tarpoo
tossukka on hiano !
lykättii ekan kerra pulkka perää
ja lähettii baanalle !
inkan synttärilahja mulle
KIITOS !
jos hyvin käy ni lähen serkkujen mukaan Åreen viikoks huhtikuussa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti