Sivut

7.2.2012

miks ihmisten pitää olla nii ennakkoluulosii ?

mä en ymmärrä miks tosi monet on aina hirvee ennakkoluulosii, oli sit kyse ihmisest tai hevosest tai iha mist vaa.


tuli vaa mielee ku siel samas paikas mis oon työharjottelus ni on myös yks mun luokkalaine samaa aikaa mut se on vaa niinku eri tiimis. ja mä oon kyl jo täs neljä viikon aikana tajunnu et se mun kaverin vastaava ohjaaja ei pidä musta. nyt joku ehkä miettii et miks, mut no joo mä en tosiaankaan tiedä. 

se on töissä ekalla viikolla valittanu sil mun kaverille, et "kui se tinja on tollane hiljane ja et syöks se ikinä mitää ku se on nii laiha" haloo tottakai oon hiljane ku istutaan kaikki työntekijät samas pöydäs, mä oon ensimmäisii päivii talos enkä tunne ketää ja työntekijät keskustelee keskenää asiakkaist, ni mitähä mä nyt voin siin välis mitää sanoo ku en voi osallistuu keskusteluihi ku en viel niit asiakkait tuntenu.. 

okei toi nyt ei kuulosta viel mitenkää ihmeelliselt :D 

mut se käyttäytyy mua kohtaa tosi ärsyttävästi. esim aina aamusin ku tuun töihin ni oon ystävälline ja noudatan hyvii tapoi ja sanon aina kaikil huomenta, joka ikinen ihminen paitsi tä kyseine henkilö ni vastaa mulle, hän vaan mulkasee ja jatkaa hommiaa.

sitte viikko sitte tiistaina mä sain pitää luvallisen vapaapäivän ku eijän tiimin työntekijät ei ollu töissä, ni eiköhän se kaverin ohjaaja sit ollu valittanu sil mun kaveril et "kunnen mä töis oo, en mä sais mitää vapaa päivii pitää, miksen oo auttamas heit töis" 
mä oon sitä mieltä et sen ei kuulu puuttuu mun työpäiviin eikä mun työharjotteluun koska se ei edes kuulu mun tiimin työntekijöihin eikä meil oo samoi asiakkait eikä mitään muutakaa minkä takii hänen pitäis huolehtii mun työskentelemisestä.


mut tänää hän käyttäytys kyl mun mielest tosi vittumaisesti suoraa sanottuna.
olin tulos töihin ja koska mul ei oo avaimia ni yleensä pimputan ovikelloo et joku tulee avaamaan, noh pääsin siihen lasioven taakse ja näin sen henkilön vastapäätä olevas työhuonees istumas ja aattelin et ku hän kattos mua eli näki mut ni et mun ei tarvi pimputtaa et hän tulee avaamaan mul oven, mut ei mulkkas vaa mua pitkää, sit käänty pieneks hetkeks pois ja taas vaa mulkkas, odotin sit et toine työntekijä tuli mun peräs töihi ja avas mulle oven.


vähä ehkä sekavaa tekstii ja en nyt tiä et kiinnostaaks teit edes, mut oon sitä mieltä et tommone käytös aikuiselt ihmiselt joka ei tunne mua, ku ei oo muutaku jossain ruokailemas nähny ni on naurettavaa.

onks teil jotai vastaavanlaisii kokemuksii ?

ja hei käykääs osallistumassa arvontaan Emilian blogissa palkintona riimu ja naru :)

2 kommenttia:

  1. Aika töykeetä. Onneks mulle ei oo käyny pahempaa ku koulussa jotain et ovi paiskataa vaa kii nenäneestä ja tollasta.
    Nomut ei pidä välittää tollasista vaikka toi onki tosi outoo aikuselta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on joo
      joo ja en mä välitä lähinnä vää huvittaa toi sen käytös :D

      Poista