Sivut

20.2.2012

Oh, I swear to you, I´ll be there for you, this is not a drive by

Eilen oli niin hirvee ilma et päätin jättää Leksan liikuttamisen kokonaan. Ei Leksakaan tykänny, ei se meinannu edes tulla tarhast sisäl, ku se ei halunnu kääntyy tuulta vaste. Harjailin sitä sit kaikes rauhas ku ootin et Kummala tulee.
Pesin myös varusteit ja mun kaapin siin ootellessani. Sit ku Kummala tuli ni en ehtiny ees kissa sanoo, ku se oliki jo sen rokottanu :D Nyt siis on pari päivää kevyttä, ei hikiliikuntaa.

kännykkälaatu
Kevyttä linjaa noudattae lähettiin sit tänään maastoon kävelemään. Meijä matka ei kyl alkanu mitenkään mallikkaasti, Leksa näki talon pihalla, mist mennään läpi, ni traktorin, ja sehän oli tottakai iha ylitsepääsemätön asia. Valehtelemat sanon et 15 kertaa se käveli lähel ja sit kääntyski 180 astet ympäri kotii päi. Sain sen sit loppujen lopuks ohi siit peruttamal :D
Loppumatka meil sujuski sit ihan hyvi, käytiin kävelemäs joku tunnin mittanen lenkki. Kummasti kerkes kylmentyy maastoilun aikan ja takasi tallii tulles huomasin et mun kengät oli jäätyny, joutusin kävelee suorin jaloi ku ei mun kengät taipunu yhtää mihinkää suuntaa.

oli nii nätin näköne aurinko ni piti ottaa kuva



Huomen kevyesti kiemurteluu kentäl, keskiviikkon varmaan kevyesti radalla, sit mä lähen sieviin, torstaina vapaa, perjantaina kävelykone, lauantai kävelykone ja sunnuntain meen taas ite kevyesti.

Mul tuli tänään maastos sellane olo et tahon hyppäämään ! Must tuntuu et mun hyppykammo alkaa olla jo kadonnu, koska tänään tuli oikeesti sellanen tunne et pakko päästä hyppäämään ja kunnolla.
Mua myös vähä harmittaa et ku koko tä puol vuotta mitä Leksa on mulla koht ollut ni on menny vaa kaikkee turhaa säätämisee satuloitten kans, en oo viel päässy kunnol treenaamaa.. toivon et saisin ne kaaret tohon satulaan mahdollisimman pian et pääsisin alottamaan kunnon treenaamisen.

joku eiline



Leikkasin tosiaan tänää ITE mun hiukset :D
Oli pakko leikkaa kuivuneet latvat pois et voin värjätä huomen uudellee :D

2 kommenttia:

  1. Millä junalla tuut? Tuotko satulan tullessa? Kovasti sua jo odotellaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva et ootetaan !:) mäki ootan et pääsen sinne, ois kyl ollu kivampi olla koko viikko :/

      Poista