Sivut

10.2.2012

I like the way you dance You got me a chance My baby he go on the top

varotan jo valmiiks et täst tulee varmaankin pitkä postaus :D

tiistaina mä menin Leksan kans ekana kentälle menin joku puolisen tuntii kentäl ravi-käynti työskentelyy ja edellee sitä samaa istunnal ratsastust. parit laukat nostin kentällä, pelkällä istunnalla ei tarvinnu muuta tehdä ku hengittää eka syvään et se rauhottuu sit hengittää ulos ja avata lonkka? ja tsädäääm laukka nousi. ja nyt tunnen itteni alottelijaks ku en tollastakaa oo osannu toteuttaa ennemmi :DD
sit menin radalle laukkaamaa ja nyt harjottelin niit nostoja ja lyhyitä laukkapätkii suoralla, jotta saa tasapainoo kehittymää. ne laukat nousi siel radallaki tosta vaa, se ei lähteny myöskää sen jälkee kaahaamaa tuhatta ja sataa niinku viime kerral kun tätä samaa yritin. tuli tosi hyvä mieli, lopuks menin viel kentäl sen verra et sain sen taas hyvin rennoks.



tämmösii nostoi meil on tullu ku se on aina 
ottanu sellase iso loika nostos

keskiviikkona mä menin myös ekana kentäl ravailee alkuun, ehkä joku sellanen puoltuntii taas. ja koska nyt oon niin innoissani ku osaan edes jotenki tehä jotain istunnan avul niin et heppa toimii ni tottakai sitä täytyy jatkaa ja keskittyy siihe lisää ja tietty hehkuttaa tääl :D
menin sit viel kentäl pyörimisen jälkeen pellolle hetkeks nostamaa laukat, taas oli helppo nostaa, viimeks pellolla ku julle oli kuvaamassa ni niis laukannostois oli aika paljon hakemist et sai nousemaa nätisti.

loppuun eteen-alas pellolla ja sit kävelin tallii.





tälläin se juoksi ennen
eilen juoksutin Leksan, mul oli hiukan kiireinen aikataulu koska mun täytyy mennä kuskien ehdoilla ja mul oli puol tuntii aikaa mennä tallil ja juoksuttaa, noh juoksin tallii otin liinan kätee ja otin hevosen ja olin menos kentälle, mut kappas vaa, en mä niin helpol päässy.. kentäl oli tunti ja se opettaja oli ajanu autonsa kiltisti siihe keskel tietä etten sinne päässy. puoltuntii taluttelin Leksaa radalla kunnes pääsin kentäl. juoksutin 20min ku oli hirvee kylmä mut oli pakko vähä palautella peltoilun jälkeen. huomasin et Leksa nykyään juoksee liinassaki paljon paljon rennommin mitä ennen. enne se saatto mennä pää ylhääl ravata kiireisesti ja oikasta jostain kohtaa ympyräl, mut nyt se ravailee letkeet ravii kaula rentona ja kokonaist ympyrää pitkällä narulla.


tänää tallityöntekijä laitto Leksan kävelykoneeseen ja mä käytin tilaisuuden hyväks ja lähin äitin kans Ikeaan shoppailemaan mun huoneeseen tavaroita, ku sain yhtenä iltana päähänpiston et mun huoneen järjestys muuttuu nyt ja niihä se seuraavana päivänä muuttus mut ei tä viel valmis oo, voiin ottaa kuvii sit ku saan kaiken valmiiks :)
ostin tälläsii korei neljä, 7,95e /kpl
mustanruskeita hyllyjä kaks 9,95e/kpl
ja sininen viltti Leksalle 1,75e/kpl

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti