Sivut

17.2.2012

loma !

tänää mul oli sit se viiminen työpäivä kaarinan kotihoidossa.
olin tän päivän kotihoidon yhen sairaanhoitajan kans, oon kulkenu sen mukana pariki kertaa täs kuuden viikon sisällä. oon aina halunnu mennä sen mukana ku vaa on ollu mahollisuus, ku sen kans on ollu kaikist kivoint kulkee.
en sit saanu tänää mitää numeroo tosta ku ei mun ohjaaja ollu kerenny tekemää arvointii.
mut t1 vissii tulee.
mä en tiedä miten voi olla mahollista mut mul tulee "ikävä" sitä sairaahoitajaa se on vaa nii ihana ihminen etten toista oo ennen nähny !
en ois ees halunnu lähtee sielt töist ku oisin voinu vaa jääädä sen kans juttelemaa :D

mut joo oli pakko johoki kirjottaa, ei täs mitää varmaa oo mikä teit kiinnostaa :D

nii joo eilen kokeilin satulaa Leksal ja koht lentää sellaset kirosanat....
edest liian kapee tämäki. meinasin nyt et ostan tähän sit vaan sen leveemmän kaaren eteen.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti