Sivut

5.2.2012

päivä jota oon oottanu

JES pääsin vihdoinki lumisel pellol ratsastamaa ! tätä oon oottanu syksyst asti, meijän tallil ei vaan ollu aluks peltoo mihi menis ratsastamaa, tai no oikeestaa mä en saanu aikaseks kysyy ku unohdin aina.

Leksa rentoutus täl kertaa tosi nopeesti, ei tarvinnu ku pari ympyrää tehdä ni se rupee keskittymää. ravailin jonku aikaa toises päädys peltoo, tein kaheksikkoo ja ympyröi ja pienii väistö pätkii ravis, ne sujuski paremmi hanges ku kentäl. kävelin aina välil hetken ku on se kuitenki ekal kerral raskast mennä hanges jote en viittiny mitää hirveet rääkkii vetää. 

sit ku nostin lauka eka kerra ni sehä lähti ku annikki tähti ! paino vaa iha täyttä toisee päähä peltoo ja vaiks kuin koitin kääntää ympyräl puolest välist peltoo ni eipä mennykkää avut läpi ja sit oltiiki jo pellon päädys, otin sit semmosii lyhyit laukka pätkii nii et sain sen laukkaamaa vähä rauhallisemmi koska tarkotus ei ollu painattaa koko aja täysil. joutusin siis laukkaamaa vaa toises päädys ympyräl meinaa sii vaihees ku osuit suoraa meneväl kaistal ni sielt ei sit pois päässykkää :D 
lopuks ravailin etee alas, Leksa oli iha läpimärkä hiest ja lumest jote jätin sen sisäl loppupäiväks :)

onneks mun rakas ihana ja sään kestävä personal kuvaaja Julle oli kuvaamas kiitos paljon ! 


tält se näyttää aina aluks
huomen lähtee tilaukseen Wintec 500 cair   , täytyy toivoo et se ois nyt sit sopiva, se on onneks kuitenkin muokattavis oleva satula ja siks mä siihen päädyinki.

täs on sitä jotain


laitan kans pari videoo, mut mun täytyy laittaa ne eriksee ku mul ei oo mitää ohjelmaa mil saisin yhdistettyy enkä viitti tähän ladata ku on muutenki hidas kone :)


7 kommenttia: