Sivut

14.3.2012

I remember every sunset, I remember every word you said and we were never gonna say goodbye

Mun aamu alko tänään ihanasti hammaslääkärillä, otettiin röntgenkuvat eipä muuta. Äiti heitti mut sen jälkee kotiin ja mun piti käynnistää skootteri ja lähtee kouluu. Mun onneks mun pikku skootterist oli akku loppunu yön aikana joten se ei lähteny käyntii ja sain viettää omaloma päivän kotona.

Leksalla en tänään käynyt kun ei kyytiä ollut, mutta se on liikuttanut itse itsensä kävelykoneessa.

Oon melkeen koko päivän vaa kattellu kaikkii kivoi kesävaatteit mitä haluisin ku nyt on tullu sellane kevät/kesä fiilinki. Kattelin mä myös vähän heppailuvarustei mitä haluisin, mut jää nyt vaa haaveiluks kaikki ku ei oo rahaa.

Illalla vielä kävin Keiramolla hoitamassa ponit. Mun kotimatka Keiramolta kestää yleensä pari minuuttia kävellen, mut tänään saatiin heidin kanssa toi pieni parinsadan metrin pätkä kulumaan puolessa tunnissa :D Tosiaan siis kannettiin Keiramolta 20kilon porkkanasäkki kotiin jonka vien Leksalle. Meillä oli hiukan ongelmia ton säkin kanssa, eka 50 m meni vaa nauramisee ja siihe kuluski se kymmenen minuuttii, sit keksittiin 10 askelee taktiikka ja oltiin 20 minuutis kotona :D

pari huopaa ja pinteliä sävysävyy, uudet jalustin remmit, gramaanit haluisin ja uudet suitset
ja haluisin myös kokeilla Leksalle kuolaimettomia.
Noista kuolaimista oon miettinyt, ku oon lueskellu joskus jostain et jos hevosel on herkkä ja rauhaton suu ni kannattaa kokeilla kumikuolaimia ja jotkut taas ehdottaa kiinteellä kuolainrenkaalla olevia kuolaimia ja mä en kyl tiä et kummat ois järkevämmät, ku Leksa tosiaa värkkää sen suun kans koko aja ja on myös herkkä suusta.
Oisko teil jollai jottai kokemust? tai tietoo et kumpii/mitä kannattais kokeilla ?

2 kommenttia:

  1. suoraa kumikuolainta suosittelisin, on pehmeä ja tasainen hevosen suussa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei, se kuulostaa munki mielest mukavamman kuuloselt suuhu :D

      Poista