Sivut

7.3.2012

MYYTÄVÄNÄ

Toin eilen Leksan toppiksen kotiin ja huomasin ettei kaapeissani ole tilaa, joten piti siivota. Löytyi sitte pari huopaa ja loimi ja housut jotka ovat ylimääräisinä kaapissa, joten ajattelin ne nyt pistää myyntiin.

Horze elite kokopaikkaiset housut
koko 34
pari kertaa käytetty ja todettu väärän mallisiksi mun jalkaan
hp 45e
samat housut jalassa

Horzen vaaleanturkoosi/jään sininen koulusatulahuopa
pony, mutta menee cob kokoiselle
5e


Horze vihreä yleishuopa pony
5e
Börjesin beige yleishuopa
pony
5e
Harrys Horse pinkki yleishuopa
Sisäkangas hikeä imevä.
Paksuhko huopa. Pony
10e

sama huopa toiselta puolen
tässä kuvassa myös näkee paremmin oikean värin.

Horzen fleeceloimi
käyttämätön
125
10e
MYYTY

22 kommenttia:

  1. jos ois rahaa, ni voisin ostaa ton loimen, mut eipä mult löydy ees kymppii ylimääräst -.- xd

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. miten sä talleilet, mä meinaa voisin tulla hakemaan sen isotalolta joku pv ja ottaa rahat mukaan?? :):)

      Poista
    2. Mite huomine ? Oon menos muutenki maastoo ni voisin kyl tuodaki en kyl tiä et mihi aikaan meen tallil :D

      Poista
    3. Mä oon tallilla jossain kahesta viiteen veikkaisin, oon kyllä kanssa suunnitellu maastoilua joten mäkin voin kyllä käydä siellä:D ehkä on helpointa et mä annan mun numeron 0407679616:)

      Poista
  3. heeei minkä väriset noi housut oikee on? :D ku tä "työpaikan" näyttö on vähä millane on :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne o tollaset niiku vaaleenharmaat :) jakokoo 34 oon näköjää unohtanu kirjottaa : D

      Poista
    2. no voiha vitsi ku must vähä tuntuu et yks koko isommat ois mul paremmat :D jollei noi oo vähä isompaa mallii?

      Poista
    3. No voitha sä kokeilla niit :)

      Poista
  4. tooi horzen jään sininen kouluhuopa vois ehkä mennä Fasulle, jos sul vaa enää on toi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on mul :) haluuks kokeilla ? se meni kyl lilianillekki mut oli kyl sii ja sii ettei ollu liia pieni :D

      Poista
    2. haha :D joo voisin kokeilla :)

      Poista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. mite toi horze vihree huopa? Onks myyty jo ? =)
    -Nelli-

    VastaaPoista
  7. Toi pinkkin poni huopa kiinnostais onko jo myyty?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä kokoo noi ratsastushousut vähän niinkun vastaa 140..150 ?

      Poista
    2. mitä nyt horzen sivulla olevaa kokotaulukkoa vertailin niinvyötärön ympärys vastaa 150 kokoa ja pituus 170 kokoa :)

      Poista