Sivut

17.3.2012

Mä en nyt jaksa mitenkää ihmeellisesti kirjotella ku ei oikeen oo kirjottelufiilis, mut laitan kuitenkin kuvia tän päivän hyppelyistä ja joitain muita kuvia. Hypeltiin pikkuesteitä, kun pitää aloitella hyppääminen kevyesti, kun ei olla koko talvena hypätty. Nä kuvat on nyt jossain ihan ihme järjestyksessä kun tä ei tottele mua.

Mun piti kysyä teijän mielipiteitä ku en tiä mitä mä mun hiuksille tekisin, vaaleet, ruskeet vai mustat, etuhiukset vai ei etuhiuksii?

Lisäsin myös tollasen pienen kehityskuvan, en kyl tiä näkyyks siin hirveesti mitään kehitystä tai muutosta.

Niin ja ostin tänään börjesiltä ne kumikuolaimet ja Leksa toimi niitten kanssa kivasti, heti oli rauhallisempi suusta. Eikä mennyt "automaattiseti" kaula kaarella ja jollain tavalla tuntumaa pakoon, vaan oli miellyttävä ratsastaa ja venyi hyvin pitkäksi ja kulki rehellisesti oikein päin.





houli shit D: !
ruskeet ja etari

videolaatu ja jalka huitelee jossain

mustaa

pikkupomppu



"nosta jalka ja toinen, polvet nousee!"
pelivara
Ostin börjesistä uuden loimen
ja uudet kumikuolaimet
meijän laukan nostot <3



benni teki marsuje heinäpussii kodin :)

tehtävä:
etsi benni.
Koitan jaksaa huomenna tehdä pari videokoostetta tän päivän ratsastuksesta :)
Saa muuten vielä laittaa jotai toivepostausideoita, oon koittanu miettiä, nyt kun tuli 50 lukijaa täyteen niin teen jonkun, mutta en oo keksiny et mitä teen :o :D

Heippa !:)

4 kommenttia:

  1. tykkäsin noista ruskeista etuhiuksien kera eniten :) ja superkiva toi hyppykuva tuo mustien hiuksien jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tykkään ehkä enite mustist tai ruskeist tai en oikee tiä :D ja noit etuhiuksii oon miettiny jo vaiks kuin kaua et leikaanko takasi vai en :D

      joo Leksaki näyttää hyppäävä kerranki niiku normit hevoset, tai ei mee niin sellasel omal raa'al hyppytyylil :)

      Poista
  2. mustat tai blondit! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiku kaks ääripäätä :DD haluisin mustat mut niist on sit kyl ärsyttävä taas alkaa blondaa jos joskus haluu :D

      Poista