Sivut

14.12.2011

10 vuotta yhes paketis

kuvernööri
mä nyt aattelin ku mul oli jääny pari vanhempaa kuvaa koneel et teen postaukse siit mite mu koko harrastus o alkanu :)

ihan ensimmäise kerra jos tapahtumis olleit talutusratsastuksii ei lasketa ni oon ratsastanu jollain tallil en tiä misä mut sellasel suomenhevosel Kuvernööril tai no eihä sitä nyt ratsastamiseks voi sanoo ku seläs istuskelin :D 

jukero
eikka kotimäelt

sit en nyt tiä mikä vuosi on kysees :D kai 2000? mut kuitenki sillo ku olin ykkösluokal ni maaliskuus kävin ekoil tunneil kotimäel ja keiramollaki pari kertaa, mut kotimäki vei voiton mua opetti siel ensi sellane maarit se oli tosi kiva tykkäsin siit iha hirveesti, siel ratsastin sit ensimmäiset 4 vuotta, jonka jälkee siirtysin keiramon tallil. siel ensimmäine poni mil ratsastin oli semmone pikkuruine settis terrica ja muistan ku olin iha hymy korvis ku mul sanottii jotai positiivist :D 

terrica
 seurakisat 

 











sohvi <3







 kävin keiramol kolme vuotta tarun ja petran koulutunneil jonka jälkee sit siirtysin hyppytunnil. ratsastin joka kerta mun hoitoponil joka oli ehdoton ykköne mun listal ! se oli sellane pikkuponi sohvi :) sen kans kävin tallil pidettävis seurakisois, alotin kisaamaan viittäkymppii mut sit siirtysin 70cm se oli tykki ! 
kasvoin sit sil liian pitkäks ja myöhemmi se sit myytiin, mul on iha kamalan kova ikävä sitä :( 

Lilian
ja syksyl 2009 löysin sattumalt Lilianin ht netistä ja aloin sit vuokraamaan sitä 2 vai 3 kertaa viikos kävin sarin joka opetti mua keiramollaki ni sen tunneilla. sillo ku alotin lilianin kans ni hypyt oli vaikeit ku se kielteli mut päättäväisyydel ja oikeen ratsastustavan ja tunneil käymisen ansioist hypytki rupes sujumaa. Lilianin kans kisailin myös seurakisoi 70-90 ja yhet aluekisatki tuli käytyy :) tykkäsin siit iha hirmusesti ja oli kiva nähdä työn tulost :) ja täs näit vanhoi kuvii kattelles tuli vähä ikävä sitä ponii :(
siin samal Lilianii vuokrates ratsastin sellast ponii ku Amadeus, viis kertaa viikos :)  mut sit seki myytiin.
kotikisat 80? cm





















amppi 

amadeus

nyt sit kesän jälkee pitkä harkinna ja miettimisen jälkee otin ittelleni Leksalöllykän ylläpitoo ja sitä en oo katunu hetkeekää ! se on niin ihana ja sellane sosiaaline ja semmone et tahtoo koko aja et sen kans tehä jotai ja silitellää eikä oo sellane tylsimys :)


mammapoika
sit myös oon käyny jo monta vuotta en tiä kui mont kyl mut kuitenki ni kesäsin mun serkun luon ja siel sain ratsastella sellasel ponil ku anjuska, se oli tosi kiltti ratsastaes ja pidin ylläri siitäki mist hepast mä nyt en pitäis XD siit tuli sit tapa ja nykyään käyn siel suunnillee aina ku on mahdollist :) 
essi
siel oon täs lähiaikoina saanu ratsastaa inkan heppasel essil ja vähä millo milläki :D sit myös oon nyt menny sellasel toskiksel varmaa joka kerta ku oon siel ollu :)


toskis
anjuska








rontti 
















kävin kastuhatjotain myös poniravikoulun joka oli iha sika siisti kokemus ja sen kautta menin tettii siihe kotimäen pikkutallii mis on settiksii ja russei ja sit sain ruveta siel ratsastelee ja ajelee niit ponei :)


loppuun viel yks video ku olin Lilianin kans viimisis kisois enne ku lopetin ne oli kotiseurakisat :)



4 kommenttia:

  1. Tää on kiva! :) oot kertonu just sillee pääasiat etkä mitää ylimääräst turhaa höpinää. Ja edellee tykkään sun tyylist kirjottaa jatka samal taval! :))

    VastaaPoista
  2. tämmöst oli vähä hankala tehä ku pitää saada noi kuvatki jotenki järkevästi ja sit menee iha sekasi et mikä kertoo mistäki :D

    VastaaPoista
  3. tää oli muuten hyvä, mut toi yks kuva menee tollee tekstin päälle :D

    VastaaPoista