Sivut

21.12.2011

hyvää ja huonoo

mä nyt jostai vaa keksisi en kyl tiä mist :D 
mut joo aattelin tehä sellase et kirjota ittestäni 5 hyvää ja 5 huonoo puolta 
ja Leksast vaiks huomen jos haluutte ?


noni eka ittest
+ oon tunnolline (kaikes muus ku koulus)
+  oon kiltti, en juo en polta jne
+ mmmmmm... oon täydelline  okeoke nyt otan tän vakavasti :D oon luotettava
+ oon aina oma itteni
+ oon viisas :D





- ajattelen välil vähä liikaa itteeni enkä muit
- mul o lyhyet hermot
- mietin liikaa aina muitte mielipidet must ja mun tekemisist
- arvostelen välil ite muit
- oon laiska 
- yks viel :D oon ujo ja sit jos oon joittenki uusie ihmiste kans ekoi kertoi ni oon hiljane







eilen ajoin Leksal kevyesti joku neljä kierrost ei ollu kauhee kiva ilma ni en menny enempää, sato 10cm x 10cm lumihiutalei päi naamaa. 
ei kyl haitannu et tuli vaa kevyt lenkki ku tänää oliki sit nii kovaa kaikkial et oli vaa kävelypäivä toivottavasti huome pystyis menemää, vähä kyl epäilen





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti