Sivut

4.12.2011

omaloma

mä huomasin just et pariki päivää pois kotoot Leksailemast o näköjää liikaa, tahon iha hirveesti vaa mennä kotii kattoo sitä :/

perjantain tosiaa tulin tänne mu serkul kuuden tunni junamatka jälkee olin peril kaheksalt ja meninki sit suoraa ruokkii heppaset.
lauantai alko niiki ihanasti herätyksel 5.55 joka oli iha liia tuskast mul ku normaalisti herään aikasintaa puol 8 :D
noh selvisin sit kuitenki ylös sängyst ja tallii ruokkii ja tarhaamaa hepat sit lappasin vähä karsinoit ja pesin kupit ja jaoin heinät ja menin syömää aamupalaa.
sit vähä myöhemmi menin käymää Inkal ratsastaa Toskikse, se on kyl iha huippuponi ! sit viel illal iltatalli ja saunan kaut nukkumaa.


tänää taas suunnillee samalaine päivä :) olin Inkal 12-17 syömäs ja talleilemas ja vähä pelailemas ja sillee oisin tahtonu jäädä yökss. sit taas iltatalli ja koht vois mennä nukkuu koska huomen en varmastikkaa pääse aamul ylös sängyst :D
inka/essi   mä/toskis   oona/awa

huomen myöski kattomaa illal twilight joku en tiä mikä niist se uusin kuitenki :D jaja joo sit tiistain takasin kotii. muut saa raataa huome koulus ni mä midän omaalomaa ja raadan tallil :D

2 kommenttia:

  1. tiäkkö tinja sul on aina IHANIA postauksii! näit on ihana lukee ja näis on paljon kuvii ja sillee, jatka ehdottomasti samaa mallii! :))

    VastaaPoista
  2. aijjaa no hyvä sit :) mul o aina sellane olo et nä o vähä tylsii ku aina vaa kerron et mitä tein millonki leksan kans koitan aina välil kertoo vähä jostai muustaki :D mut joo okei jatkanjatkan :) kiitos janette! (:

    VastaaPoista