Sivut

25.12.2011

maastoiluu, hyvää seuraa, hyvää ruokaa ja lahjoi siit o joulu tehty

nyt se kaua ootettu jouluaatto sit tuli, vaiks en kyl löytäny sitä kadoksis ollut joulufiilist vieläkää :/
mun aamu ei menny iha putkee.. meijän oli tarkotus lähtee keiramolt porukas joulumaasto 7.30, noh mä sit heräsin siihe ku mun kännykkä soi 7.28, heidi soitti et misä sä oikee oot sit ku olin kattonu kelloo ni nousin samantie ylös sängyst ja kysyin et kerkeenks viel sit heidi sano et joo jos tuut nopee sari o jo matkal tänne puin äkkii vaatteet pääl kypärä kainaloo ja juoksin tallil :D en oo ikinä ollu nii nopee ylhääl ja ulkoo ku eile aamul minuutti oli menny ni olin ulkoo ja neljä minuuttii et olin tallin pihal ! sit otin valmiiks laitetun pikkuponskin uunon (toi vaalee poni kuva c emilia tommone115-120cm säkäne poni) jol tunsin oloni hituse pitkäks :D ja sit lähettii kaikki yheksä maastoilee oli kyl kivaa :) 

sit ku tultii takasi ni äkkii karsinoitte lappaus ja lennost isotalontallil laittaa Leksa kuntoo ja sit siel maastoo kiian ja ninnun kans :) olin tyytyväine Leksaa, pieni ratsastustauko ja venyttely on tehny selkeesti hyvää sen seläl, nyt se ei tehny mitää aropupu loikkii vaa ravaili kiltisti ja rauhas vaiks jamppa otti vähä kierroksii ja laukkas vieres :D 


koton olin serkkuje kans jotka on joulun meil, pelailtii ja syötii tietty :D sit illal vast availtii lahjoi :)

lahjuksii
joulukissa benni
mun paketeist löytys kaikkee kivaa :) 

vyö, tuubihuivi, isotalon merkil varustettu huivi ja pipo, ja sukkii


suoristusrauta ja joku muu rauta :D ja kynsilakka

155e, gina tricot 40e lahjakortti, glitterin 10e lahjakortti, inglot 30e lahjakortti ja mariskooli

ja tietty karkkii :P

ja sit sain myös täydellisten naisten 2. tuotantokauden

mitä te saitte joululahjaks ?(:

2 kommenttia:

  1. sain kans rahaa 155 e :DD

    VastaaPoista
  2. määää sain basson + vahvistimen, kolmijalan kameraa, korui, suklaat ja karkkii, laukun ja sit jotai pikkujuttui (:(:

    VastaaPoista