Sivut

30.12.2011

kulunu vuosi

nyt ku vuosi vaihtuu ni ajattelin koota tähä vähä mun vuoden tapahtumii :)

kesä, leksa ja kaverit <3
kesä 2009
mun vuosi alko aika haikei mieli, joutusin meinaa luopuu mun rakkaimmast hoitoponist, sohvist :'( sohvi on parhain poni mitä oon koskaa tuntenu, esitti aina kauheen kovist mut oikeesti se oli hirmune pehmis, onneks oon saanu jutella niitten uusien omistajien kans, viimeks tänää kyselin kuulumisii ja sohvil menee hyvin uudes kodis, ja lapset tykkää siit hirmusesti, ja ne lupas et saan joku kerta mennä kattomaa sitä :)
hihi













alku vuodest myös lopetin Ampin ratsastamisen, koska seki vaihto kotia.

amadeus krogholm



kesäl sit menin koko kesäloman ajaks mun serkul, siel vietin aikaa sisko, serkkuje, kavereitte ja hevoste kans :) meijän perinne o kesäsi mennä mun siskon ja serkun kans sievii toise serku luo ja asuu niitte pihas asuntovaunus. tänä kesän ratsastin ekaa kertaa Leksal, se on joskus pari vuotta sit, enne ku se lähti ylläpitoo ni ollu mun yksi lemppari hepoist siel tallil. lähinnä ratsastelin joko kentäl ja sit kävin nuorten  ravihevosten vetoapuna. tuli sii ohes käytyy myös yksis koulu ja estekisois sen kans :)

hyppykisat 60cm
 olin myös estekisois essil
sijotuttiin inkan kans molemmat samas luokas mä olin eka ja inka kolmas ja kuten kuvast näkyy ni palkintojen jaos oltii me molemmat :DD
















kesän jälkee sit tein vaikeen päätöksen ja lopetin Lilianin vuokraamisen, sitä vuokrasin 2 vuotta, seki oli omal tavallaa kiva, mun päätöst sillo helpotti se et ei ollu jotenki nii sosiaaline ja sellane et kaipais hirveesti huomioo ni en ollu kiintyny siihe ni lopettamine ei tuntunu nii vaikeelt, vaiks se vaikeet oliki, ja nyt vast jälkee päi tulee sellane olo et ois kiva mennä silläki joskus viel ratsastamaa.
sen kans oli kyl kiva huomata et kaikki se pelleily mitä sen kans harrasti ni vahvisti meijä luottamust ja hypyistäki tuli helpompii ku se luotti muhu.

ei uskois tota kielteleväks poniks
















sit oliki Leksan vuoro saapuu mul ylläpitoo.
haettiin se 16.9. ypäjält ja tuotii isotalontallil lietoo. siit on lyhyes ajas tullu tärkee. sil on ihana luonne, se on seuralline, se on kiltti ratsastaa ja se yrittää aina parhaansa, sil on kaikin puolin hyvät tavat yleisesti ja näitten takii se on paras <3 

oon tän vuode aikan joutunu luopuu kolmest hevosest mut niitten seurauksena oon saanu yhen uuden, tietenkää Leksa ei korvaa noit hevosii koska jokane on omanlaisel taval ollu ihanii, mut kyl se aika paljo auttaa et se seisoo tuol tallil mun käytettävis.

2 kommenttia: